analytics

dinsdag 13 oktober 2020

Matteo

Dag bloggers,

Soms krijg je de vraag om een kaartje te maken en moet je er toch even twee keer over nadenken... Mijn vriendinnen weten al heel goed dat ik geboortekaartjes toch wel vrij goed kan namaken maar soms zijn de kaartjes zo dat ik er toch even mijn hoofd over moet breken... Zoals deze... 
Maar plots ging er een lichtje branden over een stempelsetje van Lawn Fawn. Wat ben ik fan van dat merk! Maar zouden er wel de juiste beestjes op zitten? 
Kijk nu... Een mens kan toch geluk hebben in het leven hé? 

Zij die mij kennen, weten dat ik niet zo hou van aquarellen of fijn inkleuren. Het werd dus wel mijn eigen interpretatie van de aangeboden voorbeeldkaart...  Ik denk wel dat de ouders zullen zien waar ik de inspiratie haalde... 

Papier: Bazzil
Stempels en snijmallen: Lawn Fawn
ingekleurd met Copics
Letters: X-cut
Ballonnen: Die Namics en Taylored Expressions






3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje! xx

martina's kaartjes zei

hahaha, hij is erg leuk geworden ! mooi gedaan
grtjs,martina

GerJanne zei

Wat een tof kaartje! Ik probeer het ook , maar ik kreeg eens een kaartje met een tekening van de vader en moeder met baby'tje en een wip (uit de speeltuin) op de achtergrond. De betekenis erachter dat het nu in balans was.... Daar heb ik toch maar wat aders van gemaakt ;-)