analytics

donderdag 22 oktober 2020

bloemige verjaardag

Dag bloggers,

Wat een week is het toch? Zelf hebben we wat problemen in ons theater maar dat is nog niets vergeleken met wat ik van mijn familie en vriendinnen in de zorg en het onderwijs hoor... Diep respect voor wat zij allemaal doen en te verduren krijgen. Hopelijk wint de moed van de angst en komen jullie er allemaal zonder kleerscheuren door. Ik hoop dat ieder van jullie je werk op een veilige manier kunnen blijven uitvoeren! 

Mijn mama was jarig begin deze maand en kreeg van mij de hamster-boomkaart die ik eerder al liet zien. Nicht Godelieve geeft heel graag bloemenkaarten en voor haar maakte ik deze om van haar mijn mama te feliciteren met haar verjaardag. Beide dames waren tevreden... 




2 opmerkingen:

Laurespage zei

Een mooie, fijne bloemenkaarten, helemaal mijn ding.
Hou het.gezond. Laurette

Jantine zei

Prachtige bloemenkaart met een leuk schudgedeelte, Nancy!
Groetjes
Jantine