analytics

maandag 8 februari 2021

Zoo of life-kaart voor Tess - 9 jaar

Dag bloggers,

We vroegen sneeuw, we hebben er gekregen... En in Nederland nog veel meer dan hier bij ons naar wat ik hoorde en zag op het nieuws... Sterkte aan iedereen die er door moet vandaag en verder deze week want het gaat ferm vriezen... 

De vele mooie foto's die ik zag op fb, maken het natuurlijk wel goed. Gelukkig was het op zondag zodat vele families er van konden genieten... 

Vandaag krijgen jullie een leuke kaart te zien die ik vorige maand maakte voor Tess die 9 werd. Haar zus speelde mee in deze musical net zoals vriend Jan die deze kaart voor haar verjaardag stuurde. Ik heb me dan ook gebaseerd op de affiche van 'Zoo of Life'... (kijk goed rechts boven) 



En ja hoor, ook hier werd in de sneeuw gespeeld!




7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig! xx

Diny zei

Wat ween prachtige kaart Nancy.
En kijk die twee toch lekker op de slee zitten....wat een knappe toetjes!
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een geweldig kaartje met de veschillende diertjes erop jaja heb het bordje rechtsboven gezien superleuk ook de kleuren passen allemaal zo mooi bij elkaar
ik zit lekker binnen bij de kachel ga er vast niet uit met al die sneeuw
groetjes ellen

Nicole Parmentier zei

We hebben hier inderdaad een heerlijk dik pak sneeuw. Ik houd er van (zolang ik niet hoef te rijden..) net nog even met de hond er doorheen gebanjerd. Je kaartje voor Tess is superleuk met die vrolijke dieren, helemaal in stijl met de musical!

Rosina zei

Heel mooi dit kaartje voor de jarige Tess Nacy...leuke details erop
en zeker hebben de kindjes gisteren pret gehad buiten in de sneeuw...maaarre niet aan mij besteed ...Ik ben heel de dag binnen geweest en naar de online workshops van Megafestijn van Noor en Zo gekeken...
winterse groetjes
Rosina

Margo zei

Wat een toffe kaart en zo'n leuke foto van de sneeuwpret !
Groetjes
Margo

Caroline Cards zei

Super leuke kaart met de dierentuin dieren!
Hier ligt redelijk wat sneeuw en het sneeuwt al zowat de hele dag, dus er komt nog meer bij!
groetjes, Caroline