analytics

vrijdag 26 februari 2021

Geboortekader en kaart voor Otis

Dag bloggers,

Hij stond al zo lang te wachten en ik had al een keer een afspraak gemaakt maar daar was iets tussen gekomen. Nu is hij eindelijk bij de ontvangers geraakt en kan ik hem ook tonen... 
Ik vond het geboortekaartje zo mooi en wist meteen dat ik daar iets leuk bij kon maken... En het werd niet alleen maar 1 kader, er kwamen ook nog 3 verschillende felicitatiekaarten bij. Eéntje van onszelf, ééntje van een vriendin en de derde van onze theatervereniging... En zo werd het een hele set... 




Deze kaart stond al een keer op mijn blog, maar omdat ze mee in deze serie past, laat ik ze nog een keer mee zien... 


En hier is de hele serie bij elkaar... 




Hieronder zie je deze geboortekader, samen met die van vorige week. Deze is er nog éne van de oude serie van Ikea en die van Jayden is een nieuwe, die wat groter is. Uiteindelijk valt het verschil nog wel mee... 
En kijk nu even naar de data... De Otis-kader maakte ik al in augustus en die van Jayden vorige week... Grappig, niet? 



3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hihi ik dacht al, ben ik nu abuis gelukkig niet. Mooi zijn ze Nancy liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes en bijpassend lijstje leuk die blauwe kleurtjes
groetjes ellen

Sarah zei

Mooi!