analytics

dinsdag 9 februari 2021

I ❤ U

Dag bloggers,

Gisteren zaten de eerste kaartjes voor mijn 10-jaar-bloggen in de bus... Leuk om deze te ontvangen, het lijkt wel terug bijna kerstmis... En daar levert het weer dan ook zijn bijdrage voor... Ik zag bij jullie foto's uit Nederland met sneeuw tot tegen de voordeur... Dan valt het hier nog best mee... 

Ik zit al een half uur op kantoor... Manlief geraakt niet met zijn Moto op het werk, dus heb ik hem gebracht. Daar hij nog vroeger moet beginnen als ik, en zijn werk maar 10 minuten van het mijne is, ben ik maar ineens doorgereden. En nu zit ik hier helemaal alleen... haha, dus snel mijn blog nog schrijven voor mijn collega er is. 

Valentijn komt er aan en dat weten ze ook bij 'in 't Woefke'. Inge had graag Valentijnkaartjes in het begin van februari en dan maken we die ook. 

Deze is met een leuke nieuwe stencilset van Lawn Fawn en de hamster van Marianne Design. Verder een leuke combinatie met Vichy-ruitjes en papieren lint...

Papier: Bazzil
Hamster en: Marianne Design
Achtergrondstencils: Lawn Fawn
Hartje: Lawn Fawn
Glitterpasta: Cosmic shimmer van Creative Expressions






8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Aww wat een super lief kaartje met het beertje. Wij geraken niet in de auto hij is dicht gevroren door de stuifsneeuw. Niet dat we ergens naar toe wilde gaan 🤣 fijne werkdag, liefs xx

Margo zei

Wat een superschattige kaart Nancy
Succes vandaag
Groetjes
Margo

martina's kaartjes zei

een leuk lief kaartje heb je gemaakt, mooi
grtjs,martina

Caroline Cards zei

Heel mooie kaart met de lieve hamster en het ruitjeslint! Leuk die hartjes op de achtergrond.
groetjes, Caroline

Diny zei

Wow....wat een super leuk kaartje heb je gemaakt Nancy!
Fijn dat mijn kaartje al is aangekomen.
Groetjes Diny

Creaellenknutselsite zei

wat een schattig kaartje met de leuke hamster, leuk dat hartjes papier erachter.
super dat je al zo veel kaartjes hebt ontvangen voor je 10 jarig bloggen
groetjes ellen

GerJanne zei

Ja, dan zag je mijn voordeur waarschijnlijk! Het ligt er nu iets minder, Peter heeft wat weggehaald, maar het is een hele witte wereld. ik hoop dat de postbode het niet af laat weten hier en dat de brievenbus geleegd gaat worden. Anders komt er niets bij jou, he?

Je kaart is lief! De hamster is schattig.

Angelique zei

Wat een ontzettend schattig kaartje met al die kleine hartjes en de leuke hamster.
lieve groetjes Angelique