analytics

woensdag 3 februari 2021

Viktor

Dag bloggers,

Wat is het leuk om jullie reacties te lezen op mijn 10-jarig blogbestaan... Het bericht blijft nog tot eind volgende week bovenaan staan... Op maandag 15 februari maak ik bekend wie de winnaar is... 

Vandaag heb ik nog een keer een geboortekaartje voor jullie. Dit maakte ik op afstand. Ik kreeg een foto van het origineel en probeerde het zo goed mogelijk na te maken. Het is met de post vertrokken naar het koppel die het wilden geven aan de kersverse ouders. Zij stuurden mij dan weer een foto met beide kaartjes op. In tijden van Corona gaat het dus ook zo... 

Papier: Bazzil
Letters: Crafters Companion
Stipjes en sterretjes: Cats on appletrees geëmbost met Wow





4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtige stijlvolle kaart Nancy mooi het zwart met goud, fijne dag liefs xx

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje mooi die neutrale kleur en gouden letters en spikkels
mijn kaartje is op de bus gegaan
groetjes ellen

Diny zei

Wat heb je dat leuk gedaan Nancy!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Bijna niet van echt te onderscheiden! Wat en prachtige lift van het origineel is het geworden.
En ja klopt... ik heb vreemde foto's in mijn archief, hihihihi...