analytics

dinsdag 23 februari 2021

Otis

Dag bloggers,

Nee hoor, het was niet de snijmal van het mondkapje waar ik me mee sneed... Het was een nieuwe die ik uitpakte... Er hingen zelf geen verbindingsstukjes aan waarmee snijmallen soms nog aan elkaar hangen, het was gewoon de buitenrand... Ondertussen is die vinger terug bijna ok hoor... De plakker is er in elk geval af, dat typt gemakkelijker... 

Otis is al wel 6 maanden en ik moet jullie nog altijd wat van hem laten zien... Vandaag een kaartje dat ik maakte naar aanleiding en voorbeeld van zijn geboortekaartje... Enkele maanden geleden toonde ik er al één want die had hij al gekregen. Deze werd door omstandigheden pas vorig weekend bezorgd... 

Voor de duidelijkheid, de rechtse is de kaart die ik maakte, links zijn geboortekaartje. Daarop staat ook zijn grotere broer Finn op getekend... 


Zin om nog meer te zien van deze vrolijkerd? Kom zeker vrijdag terug langs... 
Maar ook morgen voor het KKT en overmorgen voor de wekelijkse kerstkaart!!

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Nancy mooie blauwe kleur en zo leuk met de sterren.
Fijn dat het beter gaat met de vinger, liefs xx

Nynke zei

Mooi gemaakt naar aanleiding van het geboortekaartje. Sluit heel mooi bij elkaar aan, dat hebben de ouders vast kunnen waarderen!
Groetnis Nynke

Jantine zei

Mooi met die sterren, Nancy! Mooie kleur ook.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Heel mooi kaartje!

Enny zei

Een prachtige kaart Nancy, en gelukkig is je vinger al beter ! Ja, aan die snijmallen kan je je behoorlijk pijn doen. Groetjes, Enny