analytics

woensdag 10 februari 2021

Oscar 10

Dag bloggers,

Vandaag ben ik onverwacht een extra dagje thuis... Mijn werk was bijgewerkt en het is door de sneeuw super kalm bij ons. Ook een zieke collega zorgt er voor dat ik niet verder kan met factureren, eens er één schakel uit de ketting weg valt, is die onderbroken... 
Maar hé, dan kan ik thuis lekker (warm) aan een aantal projecten verder werken. Manlief was ook tevreden, dan heeft hij de auto om mee te gaan werken... Gisteren heb ik hem weggebracht en was hij een half uur te laat en ik een uur te vroeg op mijn werk... 
Ondertussen heb ik gisteren weer kaartjes ontvangen van enkelen van jullie. Moest er nu nog post achterblijven, zal ik het bekend maken van de winnaar een beetje uitstellen, maar dat horen jullie zondag of maandag dan wel. 

Het Mickey-Minnie-kinderkaarten-project voor vriendin Monique is afgesloten. Jullie zagen alle kaarten tot eind december verschijnen. Vandaag stel ik jullie het nieuwe project voor 2021 voor. Ik maak het hele jaar kaartjes die de jarigen zelf mogen inkleuren. De eerste is voor Oscar die in januari 10 jaar werd... 
Vriendin Monique had een foto gevraagd van het ingekleurde exemplaar maar dat hadden ze niet zo goed begrepen en ze kreeg een foto van de jarige met deze kaart voor ze ingekleurd werd... Er komen er nog genoeg om het wel een keer te tonen... 



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een leuk idee Nancy, tof manneke om in te kleuren super leuk met de kleurpotloodjes erbij, fijne dag xx

Diny zei

Heerlijk een dagje thuis.....daar weet jij wel raad mee in je hobbykamer denk ik Nancy!
Leuke kaart weer!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke kaart met dit kleurplaatje er op. Goed idee!! Mijn kaartje is onderweg naar je.. hopelijk komt hij op tijd ;-)

GerJanne zei

Ha Nancy,
wat een leuk idee! En het scheelt jou kleurwerk. Het mes snijdt van twee kanten op deze manier. Echt leuk.