analytics

maandag 22 februari 2021

get well

Dag bloggers,

Typen gaat wat moeilijker vandaag... ik heb een pleister aan mijn linker wijsvinger. Gisteren had ik een gevecht met een snijmal en die heeft gewonnen van mijn vinger. Er zit een sneetje op het topje ervan en de pleister er op wil steeds op 2 toetsen tegelijk drukken, haha! (weeral overbodige informatie aan het begin van deze week, sorry, kan het niet laten!) In elk geval, dat wordt een lastige dag op 't werk vandaag... 

Wat heb ik genoten van het trekken van de prijzen dit weekend. Inderdaad, het was kleindochter Eva die de honeurs mocht waarnemen. En ze vond het best een leuk spelletje...  Ze wou maar prijzen blijven uitdelen... haha!
Noah keek vrolijk toe, gelukkig kon hij net niet aan het mandje... 

De prijzen vertrekken vandaag, ten laatste morgen. Ik had nogal een druk weekend en moet de omslagen nog klaar maken... Probeer dit nog voor mijn werk te doen maar dan moet ik mij wel haasten met mijn blogbericht nu... 

Het Minnie-kaartje dat jullie hier zien, heb ik bezorgd bij één van mijn workshoppers. Zij en haar man en 2 kinderen waren alle 4 besmet met de Britse variant van de virus. Ze was blij verrast en stuurde meteen een bedankje...
Ondertusen zijn ze terug allemaal in orde, gelukkig maar!
Eigenlijk vind ik het best een leuke snijmal om deze tijd beterschapskaartjes te maken... Maar minder leuk voor hen die ze ontvangen... 





5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Ai dat is minder met de vinger Nancy, toch gelukt om het bericht af te krijgen. Mooie get well card voor de familie.
Fijne dag liefs xx

Nicole Parmentier zei

Wat een perfecte snijmal inderdaad. Dat mondkapje.. super! Hoop niet dat dit de stans is waarmee je je vinger open haalde.. succes daarmee.

Diny zei

inderdaad een hele leuke snijmal Nancy.
Was het met deze snijmal waar je je mee sneed?
Dat is inderdaad heel vervelend!
Groetjes en tot gauw weer,
Diny

GerJanne zei

Ai, sterkte met je vinger... De kaart is heel leuk... dat mondkapje!

Jantine zei

hij past ook supergoed op Micky/ Minnie, dat mondkapje.
En beterschap!
Groetjes
Jantine