analytics

donderdag 25 februari 2021

52 WTC - elke donderdag een kerstkaart - gastdesigner deze maand

Dag bloggers,

Ken je zo van die dagen die blij en vrolijk beginnen en even later valt de wereld op je kop? Gisteren had ik er zo éne...

Blij opgestaan, mijn KKT-kaart gepost en al enkele reacties nagelaten... Op tijd naar mijn werk vertrokken... 
En dan hoorde ik om 8.30u dat er in mijn gemeente een kindje verongelukt was. Dat maakte zo'n indruk op me en ik geraakte het niet kwijt. Elk half uur hoorde ik hetzelfde op het nieuws... En rond de middag ben ik er dan achter gekomen dat ik het kindje en haar familie heel goed ken. De mama is één van de actrices in ons theater...  Op zo'n moment besef je maar weer een keer hoe kwetsbaar we allemaal zijn en hoe blij we mogen zijn met elk mooi moment... 

Vandaag een nieuwe dag met alweer nieuwe kansen... Dat vertelde ooit een man die ik even als collega kende en ik denk er nog dikwijls aan... Mooie woorden... 

Deze maand mag ik gastdesigner zijn bij 52WTC - elke donderdag een kerstkaart. En dat heb ik met plezier gedaan. Vorig weekend ontstond deze kaart in mijn ateljee... Het was een werkje om elk vakje apart af te plakken als schudgedeelte maar eens de kaart klaar was, was ik blij dat ik het gedaan had...
Er werden sterren gevraagd, vandaar dat ik deze achtergrondsnijmal gebruikte.


Papier: Bazzil en Action
Sterrenachtergrond: Mama Elephant
Kerstster, tekst en label: van Lawn Fawn






13 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O wat een verdrietig bericht van het kindje heel triest.

Je WTC kaartje is heel mooi en wat een werk is daar ingaan zitten, er leuk de grote poinsettia buiten en binnen op de kaart.
Liefs xx

Annemarie en Merit zei

Wat een naar verhaal ik geloof het dat je daar de hele dag mee als een knoop in je maag loopt..beste ermee.
Je kaart als GDT is een plaatje, leuk al die sterren...Dankjewel voor je deelnamen.
Lieve groetjes Annemarie en Merit

Rosina zei

Wat een verdrietig nieuws kreeg je gisteren iedere op het nieuws te horen...dat hakt er zeker even in, vooral als je de familie goed kent
sterkte met de verwerking
Je sterren schudkaartje is geweldig mooi, bedankt dat je gastdesigner wilde zijn
groetjes Rosina
DT 52 WTC

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje wat een leuk idee om er een schudkaart van te maken en wat een klus om achter elk sterretje schud materiaal te doen helemaal super, mooie kerstroos onderop
groetjes ellen

Jantine zei

Wat afschuwelijk, Nancy. Zo verdrietig. Ik kan me voorstellen dat je dat bericht niet kwijt raakt en al zeker niet als het ook nog zo dichtbij blijkt te zijn. Sterkte!

Je sterrenkaart is super, mooie mal is dat en leuke kleuren. Mooi die poinsettia's aan de buiten en de binnenkant.

Fijn dat je GDT wilde zijn.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Suzan zei

Prachtig kaartje heb je gemaakt als Gastdesigner! Top!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

Diny zei

Oei Nancy....wat verschrikkelijk nieuws!
Daar ben je helemaal van ondersteboven als je zoiets hoort....ik zit met kippenvel terwijl ik dit lees.

Je kaart is prachtig!
Groetjes en heel veel sterkte,
Diny

Laurespage zei

Nancy, dat zijn dingen die zouden mogen gebeuren... en deze zaken gebeuren dagelijks en als dichter bij je komt is het beklijvend... en dat laat je niet los. Ik kan het mijn voorstellen, maar kop op hé meid. Een nieuwe dag en nieuwe kansen... en je sterrenkaart is een mooie hoor. Groetjes, Laurette

!neke zei

Allereerst , veel sterkte !!!
Je kaart is top !
groeten Ineke
DT 52 WTC

marian zei

Ja , ik kan me voorstellen dat dit nieuws je zeker aangrijpt en zeker nu je de mensen nog kent ook.
Je kaart vind ik super mooi en wat een werk van elk sterretje een schudkaartje maken. Maar een prachtig resultaat.
Groetjes van marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Ph wat erg, ik snap dat dat nieuws je aangrijpt en dat het dan ook kog bekenden blijken te zijn. Heel veel sterkte.
Je hebt een mooie sterrenkaart gemaakt Nancy, dank je wel dat je gast-designer wilde zijn.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Nancy Soetaert zei

je krijgt al rillingen als je zo'n bericht op het nieuws hoort, als je de mensen dan nog kent...
dankjewel voor je mooie kaart als gastdesigner bij 52 WTC, heel mooi met al die schudsterren...
groetjes
Nancy 52WTC

Sarah zei

Lieve Nancy, ik hoorde het dus ook.
En Nomi kwam van school ook vertellen dan een vriendin de familie kent omdat ze ook in Schoten woont. Dan kwam het al dichtbij,maar toen jij me mailde helemaal. Mijn FB was gisteren overspoeld met eenhoorns. Zo triest. Succes met de kaarten.
De sterrenkaart is tof! X