analytics

vrijdag 12 februari 2021

Nora

Dag bloggers,

Wat een leuke reacties op mijn post en kaart van gisteren... Zo leuk om te lezen... En wat een fijne reacties kwamen er al op mijn blog die volgende zondag zijn 10-jarig bestaan viert! Gisteren zaten er ook weer een paar leuke kaarten in de bus. Zo fijn om te krijgen en te lezen... 

Straks begint hier de krokusvakantie en ik ben vanaf vandaag lekker 5 dagen thuis. Ik moet pas woensdag terug gaan werken... En ook vandaag duik ik in mijn ateljee. En zondag, op mijn blogfeestdag én Valentijn mag ik eindelijk terug naar de kapper... Yeeh... Misschien kan ik dan eindelijk eens een nieuwe profielfoto maken... haha! De foto die jullie nu zien staan is écht achterhaald, jullie zouden me niet meer echt herkennen als je me tegen komt... haha!

Weet je dat ik al een kwartier naar mijn foto's aan het kijken ben en dat ik niet weet wat ik vandaag moet tonen... Ik heb nog 3 geboorteprojecten staan die ik nog niet kan laten zien omdat ze nog niet bij de eigenaar geraakt zijn. Daar moet ik nu écht eens werk van maken... En er is nog zo veel in ontwikkeling dat ook dat nog niet gezien kan worden... Maar hé, ik heb toch nog een geboortekaartje gevonden, want ik probeer op vrijdag toch steeds babyspul te posten. 

Dus werd het deze... Een kaartje dat ik maakte omdat een collega van Laura haar eerste kleinkindje geboren werd. Nora werd verwelkomd met een kopietje van haar geboortekaartje met een geldomslag er in... 
Ik twijfelde even of het wel goed genoeg gecopiëerd was want ik vond het deze keer moeilijk om passend papier te vinden. Maar de kersverse oma was in de wolken met deze kaart... oef!

Papier: Bazzil en Action
Letters: Crafters Companion
Wolkjes: X-Cut
Tekststempel:Marianne Design
Hart-omslag binnenin: Lawn Fawn





Momenteel zijn nog niet alle kaarten aangekomen van iedereen die een berichtje achter liet op mijn blog. Als die er vandaag niet zijn (laat ons stellen dat de post door het weer wat vertraging opliep) dan stel ik de loting nog even uit. Jullie horen er snel meer van! 

5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk gemaakt Nancy, fijne dag xx

Rosina zei

Heel mooi dit geboortekaartje Nancy mooi in de stijl van het originele kaartje en het gevouwen envelopje aan de binnenkant is ook heel tof
Hopelijk is mijn kaartje al binnen, heb die in Essen op de bus gedaan...gaat volgens mij sneller dan in de nederlandse brievenbus
Ik wens je een heel fijn lang weekend
groetjes Rosina

GerJanneke zei

Wat een mooie lift van het geboortekaartje! Ik snap dat de oma het helemaal leuk vindt. Mijn kaartje zal toch wel binnen zijn? Fingers crossed... bij mij komt de post ook 1 of 2 dagen later dan in de app staat..

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje het is je goed gelukt om het kaartje na te maken, mooi de zachte kleurtjes
leuk dat je mijn kaartje hebt ontvangen
groetjes ellen

Enny zei

Oh, wat een mooi geboortekaartje, en zo'n schattig omslagje erin ! Groetjes, Enny