analytics

woensdag 24 februari 2021

Kleurenkaartenteam 2de schakel - magenta en grijswit

Dag bloggers,

Kleurenkaartenteam vandaag en dat is altijd een feestje! 
Hebben jullie ook dat vrolijke lentegevoel al? Ik wel en liet het helemaal terug komen op mijn kaart... Die maakte ik afgelopen weekend al en het moest een keer niet rapraprap gaan en daar ben ik blij om. Ik kon me helemaal uitleven met deze set snijmallen... Wat vind ik die diafragmakaarten super leuk om te maken!
En nu maar hopen dat mijn grijswit goedgekeurd gaat worden. Van het magenta gebruikte ik een paar tonen maar ook dat is volgens mij helemaal ok... Nu een keer nadenken naar wie ik deze leuke kaart ga opsturen... 

Papier: Bazzil en Action
Vogelhuisje, diafragma, tekst en tekststempel: Lawn Fawn



Hopelijk hebben jullie van daag ook de tijd om even langs te gaan bij het hele team. Altijd fijn om te doen en voor ons leuk als je ook nog een reactie nalaat... 
Hier zijn alle deelnemers: (lijstje ziet er een beetje raar uit, in mijn ontwerp nog ok, maar bij het posten helemaal vervormd... Ik heb het nochtans gewoon gecopiëerd bij Martina... raar... Maar je kan wel doorklikken naar alle deelnemers)


27 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Super leuk kaartje en wat leuk het binnenste gedeelte, liefs xx

Jantine zei

Weer een helemaal geslaagde KKT kaart, Nancy. En dat diafragma is leuk zeg, een echte verrassing.
Groetjes
Jantine

PS ik vind kleurenkaartwoensdag ook altijd een feestje!

Creatiels zei

Leuke kaart met een verrassing als je doet wat er op het pijltje staat. Mooi gedaan en voor mijn part zijn de kleuren OK.
Groetjes en nog een fijne dag
Els

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat een gaaf kaartje dat is het nieuwe vogelhuisje van LF die vind ik zo leuk
mooie kleuren combinatie heb je gebruikt
heerlijk he dat zachte weer op het moment geniet er lekker van
groetjes ellen

Enny zei

Wat een superleuke kaart, zo schattig met dat speciale vogelhuisje ! Groetjes, Enny

chantal zei

Voor de verandering een niet op het nippertje kaart. Je kaarten zijn altijd geweldig mooi. Deze is supermooi.
Zo een diafragmakaart lijkt me heel moeilijk om te maken. Super!!!
Liefs Chantal

GerJanne zei

Hij is heel leuk en super gelukt. Hier nu ook al veel kwetterende vogels, de lente zit helemaal in de lucht!

Petra-loves-paper zei

Wat is dit gaaf met het diafragma, kan me heel goed voorstellen dat je ontzettend veel plezier had met het maken van dit leuke kaartje,groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

toffe kaart voor het KKT Nancy, leuk en verrassend met dat diafragma.
Groetjes
Nancy

Nicole Parmentier zei

Wat een geweldig leuk kaartje Nancy! Ik heb wel eens filmpjes gezien met deze stans en volgens mij moet je daar wel even je hoofd bijhouden om het allemaal goed te krijgen. Maar het resultaat is dan ook wel super! Topkaartje!!

Nynke zei

Och, wat een prachtig kaart! Erg leuk dat vogelhuisje met het diafragma erin. Topkaartje!
Groetnis Nynke

Marfien zei

Wat een leuk idee om het diafragma voor het vogelhuisje te gebruiken, tof kaartje Nancy

Rosina zei

Echt mooi dit kaartje met deze kleurtjes Nancy...leuk idee om er een mooi lentekaartje van temaken met wel een heel apart vogelhuisje erop....SUPER!!!
groetjes Rosina

!neke zei

Wat een gaaf model is dit !!!!
Super !

Margreet zei

Wat een supergave kaart met dat mooie vogelhuisje en dat diafragma erin is zó tof!
xxx Margreet

Wilma zei

Hoe mag ik dit kaartje noemen.....een diafragmakaartje?
Maakt niet uit want het is een MOOI en VROLIJK voorjaarskaartje geworden.
Liefs Wilma ☺☺☺

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Mooi kaartje, leuk gedaan Nancy! Het gevoel past helemaal bij het weer vandaag: lente!

Diny zei

Wow....wat een gaaf kaartje Nancy!
Ik dacht eerst dat het er twee waren....mooi gedaan in de juiste kleuren!
Groetjes Diny

Chantal zei

Wat een super mooie kaart.
Groetjes, Chantal S

Henriët zei

Wat geweldig leuk gedaan! Er zit een leuke verrassing in het vogelhuisje verstopt.
Groetjes van Henriët

marijke zei

Geweldig Nancy! Wat heb je dat mooi gedaan en knap hoor! Groetjes Marijke

martina's kaartjes zei

die is leuk geworden ! mooi, heb dezelfde mal ook voor een kaartje voor DT Woefke gebruikt, komt er binnenkort aan, ook in lekker felle kleurtjes, maar zonder het mechanisme. Lukt me toch nog niet hoe ik het wil, misschien moet ik wel een keertje in de leer bij jou !
fijn dat je weer van de partij bent deze maand !
nog een fijne avond,
grtjs, martina

Laurespage zei

Een hele mooie kaart is het geworden !
Groetjes, laurette

Nelleke zei

Wat is dit een leuke kaart, en haha, ik lees nu dat je deze het weekeind al klaar had. Echt wel op tijd. Ik was juist gisteravond pas laat klaar. Er kwam van alles tussen. Maar het is ons weer gelukt. groetjes, Nelleke

Femminde zei

Oh wat super leuk zo'n diafragma kaart!! Echt tof. En dat lichtgrijze houtnerf papier moet ik nog ergens hebben liggen. Ga ik onthouden voor de volgende keer.
Gefeliciteerd nog met je 10 jarig jubileum!!
Fijne dag!!
Groeten van Femminde

Caroline zei

heel leuke kaart, groetjes Caroline

Sarah zei

Hier ben ik dan eindelijk!
Ik vind je kaart gewoon al mooi, maar het verrassingeffect helemaal! Heel tof. Fijn weekend! X