analytics

donderdag 11 februari 2021

kerstkaarten met bijpassende mondmaskers

Dag bloggers,

Mijn onverwacht dagje thuis gisteren is super creatief ingevuld geraakt. Mijn lopende geboortethema is helemaal afgeraakt. Ik heb zo'n 10u labels en strikjes gemaakt... Strikken zijn een heel belangrijk deel van een thema en ik wil ze dan ook allemaal perfect voor ze de deur uit gaan... En met een breed satijnen lint, is het niet echt gemakkelijk om ze allemaal hetzelfde te hebben... Tja, als je perfectionist wil zijn... (eigen schuld) En geloof me, het is niet allemaal perfect hoor, maar ik wil het toch zo mooi mogelijk... Satijnen lint wil ook niet altijd doen wat je zelf wil... 

Donderdag, kerstkaartendag. 
Zal ik jullie vandaag eens kaarten tonen met inhoud? Er zitten namelijk kerstmondmaskers in verstopt... De mondmaskers maakte ik al een tijdje geleden. De kaarten er bij maakte ik net voor Kerstmis en deze waren voor drie hele speciale vriendinnen...
De Mickey laat zien waarom we deze maskers dus best wel dragen... 







Deze zijn mijn inzending van deze week bij 52 weeks to Christmas. 
Mijn kaart (hieronder) van de uitdaging van vorige maand is 3de geworden! Yeeh! Ik mag dus deze maand gastdesigner zijn... 





16 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat leuk Nancy, gaaf kerstkaartje, liefs xx

Margo zei

Wat leuk zeg die kaarten met een bijpassend mondmasker en gefeliciteerd met je toppertje
Groetjes
Margo

Rosina zei

wat geweldig deze leuke kerstkaartjes met die bijpassende mondmaskertjes Nancy...Het is wel te hopen dat we de volgende kerst niet zo intensief meer mondmaskers meer op hoeven..
en gefeliciteerd met je topplaatsje, dik verdiend hoor!!
groetjes Rosina
DT 52 WTC

martina's kaartjes zei

ze zijn allemaal super geworden ! helemaal leuk en mooi, nog eens bedankt !
proficiat met je top 3
grtjs,martina

Creaellenknutselsite zei

ooooh wat gaaf de minni met het verpleegsterkapje en mondmasker nou zij mag wel aan bed komen als ik ziek ben dank knap je metten op
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

Leuke kaartjes, en (leuke..nou je leuke) mondmaskers.
Van harte met je TOP notering.
gezellig dat je er weer bij bent deze week.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Enny zei

Wauw, wat een prachtig idee, kaartjes met maskers erbij ! En proficiat met je topper ! Groetjes, Enny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha, wat een grappige mondkapjes, helemaal in kerststijl. Leuke kerstkaarten met inhoud Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Caroline Cards zei

Geweldig leuke kaarten en wat origineel Mickey met mondmasker!! Gefeliciteerd met je top kaart.
groetjes, Caroline

Diny zei

Wow....dat is gaaf zeg....wat mooi gedaan Nancy
Groetjes Diny

Marijke zei

Wat een leuke kaartje met inhoud! Super leuk bedacht weer! Zo creatief ben je bezig! En gefeliciteerd met je top 3 plaatsje! Leuk dat je nu weer mee doet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Superleuke kaartjes met bijpassende kerstmondmaskers! Leuk bedacht, Nancy. Ik hoop persoonlijk dat we komende kerst zonder kunnen, maar anders hou ik me aanbevolen!!!
Gezellig dat je er weer bent bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Monique zei

Mooi gedaan. Leuk idee.
En altijd leuk om ergens in de top 3 te geraken.
Lieve groetjes, Monique

!neke zei

Wat een leuke serie !!!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

Marjolein zei

Wat leuk gemaakt! Groetjes Marjolein

Kaartenkraam zei

Wat leuk gedaan! Je hebt van iets wat een nare aanleiding heeft, iets heel tofs gemaakt!

groetjes van Ank