analytics

zaterdag 20 februari 2021

Tadàààà - de uitslag van de kaartjesuitdaging...

Dag bloggers,

Ik wil eerst en vooral iedereen bedanken die een kaartje wou sturen. Het was de afgelopen echt fijn om de brievenbus leeg te maken en al die wensen te zien en te lezen. Het zijn stuk voor stuk leuke kaarten die jullie stuurden... 

Ik ben gisteren al aan dit bericht begonnen maar het wou maar niet lukken... 
We hadden zo'n leuke filmkes gemaakt van de trekking maar ik kreeg ze niet opgeladen op mijn pc. En toen waren ze ook nog te groot om op te laten in mijn blog... jammer maar helaas. We zullen het met de foto's moeten doen...

Hier zijn alle kaartjes die aankwamen. En daarmee geef ik jullie in première al een detail van mijn nieuwe ateljee prijs... Op de valreep kwam er vandaag nog een extra kaartje aan, dus deed die ook nog mee met de trekking... 


Hier alle namen die dan in het mandje zijn gegaan... 


Hier volgt de trekking van de winnaars... Het werden er twee. Omdat er meer dan 10 kaartjes zijn gekomen, heb ik er nog een extra prijs aan toegevoegd... 


Hier volgt de trekking van de winnaars... 



En dan vond Eva dat ook de mooiste kaartjes die zij uitkoos ook een prijs mochten krijgen... De eerste heeft zowiezo de eerste prijs al, maar bij deze nog een extra vermelding... ;o)

Nicole Permentier

Els van Herck

Enny Ceulemans

En of dit nu echt het bewijs is dat blingbling op kaarten het bij kinderen echt doet, laat ik in het midden! 

Maar naast al deze kaartjes, kreeg ik vrijdag van Eva nog een echt groot kunstwerk... 
En dat wil ik met jullie ook delen... Ze schilderde dit samen met haar broertje Noah en mama Caroline werkte het mee af... 


En hiermee vind ik dat ook zij wel een prijs verdient! Wat vinden jullie er van? 

Ik ben nog ergens achter gekomen... Ik kreeg uit Nederland verschillende kaartjes met een geschreven postzegel op. Nu wou ik in deze post vragen wat dit juist is. Maar ik vernam ondertussen van een vriend van mijn zoon dat dit in Nederland iets nieuw is. Je kan zelf digitaal postzegelcodes kopen. Die mag je dan zelf op je poststuk schrijven... Grappig wel... 

En als klap op de vuurpijl... Hou allemaal jullie brievenbus maar in de gaten!
Er volgt nog een leuke uitdaging!!

Fijn weekend allemaal





11 opmerkingen:

Kristina Meganck zei

Zo leuk allemaal! Gewéldig!

!neke zei

Heel leuk gedaan zo !!!
Ik heb het helaas allemaal even gemist !
groeten Ineke

Diny zei

Wat heb je een leuke assistent Nancy....wat een schatje!
En ze kan het heel goed want ik zie dat ze mijn naam heeft getrokken....hahaha!
Heel erg leuk dankjewel!
Ik heb je zojuist een mail gestuurd.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Anita van Deur zei

Wat zijn er leuke kaartjes binnen gekomen Nancy, Felicitaties aan de winners. En wat is het prachtig Mamsie atelier!!
Fijn weekend liefs xx

GerJanne zei

Ah wat leuk dat je zo verrast bent met kaartjes! Dat siert je atelier straks. Maar het mooiste is natuurlijk het kunstwerk van je kleindochter. Wat ontzettend lief en leuk.
Die postzegelcode is niet nieuw in Nederland hoor, is er al jaren...

Creaellenknutselsite zei

wat heb je superleuk kaartje gekregen de winnaars gefeliciteerd wat leuk een kijkje in je atelier
groetjes ellen

Creatiels zei

Wat ben ik blij dat je kleindochter mijn kaartje ook leuk vond. Er is nochtans niets van bling bling bij gebruikt.
Je atelier ziet er mooi uit
Groetjes en geniet van de leuke kaartjes die in je brievenbus vielen
Groetjes
Els

Ellen zei

Oeps, ik heb veel gemist bij jou! Leuk deze trekking en wat een schatje is die assistente van jou. Is dat je kleindochter?

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaarten heb je ontvangen! De mooiste creatie kreeg je toch echt van Eva en Noah!
groetjes, Caroline

Nicole Parmentier zei

Hey Nancy wat superleuk dat ik in de prijzen ben gevallen! Al kan mijn kaart natuurlijk niet tippen aan het schilderij van Eva. Wat een toppertje is dat!! En ja die postzegelcode is superhandig, vooral nu in Corona-tijd.

Enny zei

Wauw, ik ben (weer) wat laat, maar fantastisch dat ik een prijs gewonnen heb, hartelijk dank, ook aan Eva !! Groetjes, Enny