analytics

donderdag 11 februari 2021

10 jaar actief in blogland!

Dag bloggers,

Dit bericht blijft even bovenaan staan, scrol ook naar onder voor het nieuwe bericht van vandaag... 

Op 14 februari is het 10 jaar geleden dat ik mijn eerste blogbericht plaatste. Op dat moment zal ik aan 2.540 berichten zitten. Dus zijn er minstens zo veel kaarten of projecten gemaakt... 
Tijd voor een feestje, dacht ik zo... maar ja, mensen ontvangen mag niet... 
Misschien is het wel leuk om een keer een kaartje te ontvangen in plaats van te sturen... Moesten jullie daar zin in hebben, mag dat altijd. Dan heb ik meteen iets leuk om in mijn nieuwe ateljee op te hangen... Mijn adres kan je altijd opvragen via mail, die vind je rechts boven op mijn blog.
Uiteraard hangt er ook een verrassing aan vast. Wat dat is, zien jullie dan wel... Als jullie hier mee voor willen loten, ben je uiteraard volger of je wordt het nu nog. En je laat even een reactie na hieronder. De winnaar wordt geloot op 14 februari. Dit bericht blijft tot dan bovenaan staan.




En nee, deze Mickey heb ik een keer niet zelf gemaakt. Niet dat ik zo'n grote Disneyfan ben maar ik heb het afgelopen jaar zo veel Mickey- en Minniekaarten gemaakt dat deze wel toepasselijk is...

14 opmerkingen:

Caroline Cards zei

Wat goed dat je al zo lang bezig bent met je blog en er zijn heel wat creaties door jouw handen gegaan! Leuk dat je een verrassing hebt en ik loot graag mee, want 14 februari is ook mijn verjaardag. Spannend!!
groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Dat is zeker een feestje waard Nancy, jammer dat hij niet lijfelijk kan, ik ga je mailen, Micky is echt heel toepasselijk. :) liefsxx

Diny zei

Wat een tijd he....10 jaar....alvast gefeliciteerd !
IK keek net bij mezelf en ik heb mijn blog in maart ook 10 jaar....had er zelf geen erg in!
Ik ga je een berichtje sturen Nancy!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Creaellenknutselsite zei

wow wat leuk al 10 jaar in blogland ik had ook al heel lang een blog vanaf 2008 maar doordat mijn oude blog geinfecteerd raakte ben ik in 2018 wee een nieuw blog begonnen maar wat een leuke actie heb je bedacht
ik ga je een mailtje sturen want je krijgt natuurlijk een kaartje
groetjes ellen

Rosina zei

Dan zijn die 10 jaartjes wel heel snel voorbij gegaan Nancy, ik volg je al heel lang en kom regelmatig naar je mooie creatieve uitspattingen een kijkje nemen...
Mijn blog ben ik in juni 2010 begonnen...maar heb aanzienlijk minder berichtjes gepost dan jij zie ik wel...maar dat is helemaal niet zo erg erg hè, als je nog maar steeds veel plezier eraan beleefd..
Ik stuur je zometeen een mailtje voor je adres
want dat is zeker een kaartje waard en loot dan ook heel graag mee op valentijnsdag...
groetjes Rosina

Nicole Parmentier zei

Jhee 10 jaar al! En begonnen op valentijnsdag.. ik ga eens nadenken over een kaartje. Je adres heb ik reeds ;-)

Sarah zei

Wauw! Proficiat! X

Anoniem zei

Wauw! Proficiat, al 10 jaar! Jij was er steeds bij wanneer wij iets te vieren hadden (eerst ons huwelijk,later de geboorte van onze 2 kindjes), dus zijn wij er nu ook heel graag bij om jou na 10 jaar in de bloemetjes te zetten!! Veel liefs, Wim, Veronique, Rik en Lily x

Creatiels zei

Gefeliciteerd 🎉 met 10 jaar in blog land. Je mag iets verwachten in je brievenbus 📮.
Ben zelf ook eens gaan kijken en verrast want mijn eerste bericht in blog land verscheen in 2008.wat vliegt de tijd
Groetjes
Els

GerJanne zei

Ha die Nancy, wat leuk... je bent een maand eerder begonnen met bloggen dan ik. En volgens mij volg ik je al vanaf mijn begin, dus bijna 10 jaar.
Ik loot ook graag mee natuurlijk!

Creatiels zei

Ik da ht dat ik nog beschikte over je adres, maar helaas,. Kan je het mij nog eens bezorgen. Alvast bedankt en fijn weekend
Groetjes en hou jullie gezond
Els

Margo zei

Hey Nancy, ik doe graag mee hoor en stuur je natuurlijk een kaartje om jouw blogoversary te vieren!
Groetjes
Margo

Enny zei

Nog eens proficiat Nancy, 10 jaar prachtige creaties, super! Mijn kaartje is onderweg, maar ik vrees dat het niet op tijd zal aankomen... Groetjes, Enny

Margo zei

Zo leuk dat het kaartje nog op tijd was. Voor vandaag nog een fijne Blogoversary en voor morgen alvast succes met de nieuwe werkweek.
Groetjes
Margo