analytics

vrijdag 5 februari 2021

Geboortekader en kaart voor Hugo...

Dag bloggers,

Wat ben ik laat vandaag op de blog... Noah heeft uitgeslapen en ik ook... Da's wel een keer plezant en kwam goed uit omdat het gisteren al zo vroeg was. Maar dat maakt dat het hele ochtendritueel mij nog geen kans heeft gegeven om te bloggen. 

Vandaag toon ik jullie een geboortekader. Ik maakte hem voor Hugo, het derde kindje van onze manager. Ondertussen is de kader bij zijn bestemmeling en kan ik hem op mijn blog zetten... 
Bij de kader hoorde natuurlijk ook een kaart. En het was geen gemakkelijke opdracht. Omdat ik niet genoeg van die fijne bloemenstempels in mijn collectie had, ben ik op zoek gegaan en ik leende er enkele van vriendin Sandrine... Toch fijn om vriendinnen te hebben die net dat hebben wat je zelf ontbreekt. Dikke merci daarvoor!

Ik was wel super blij met de reactie van Steven, mijn manager. Hij heef me overladen met complimentjes en zijn dankbaarheid was groot. Fijn toch? 

Papier: Bazzil
Kader: Ikea (ene van de oude collectie en dus helaas niet meer te verkrijgen)
Cijfers en letters: Memory Box
Stempels: Alladine, Stampin UP en onbekend... 







4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig.

GerJanneke zei

Heel gaaf gedaan. Ik kan me helemaal indenken dat je overladen werd met complimenten.

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartjes leuk zo verschillend en wat een leuk idee het ingelijste kaartje
groetjes ellen

Ilse zei

Zo mooi!!!
Groetjes,
Ilse