analytics

woensdag 17 februari 2021

sweet wishes

Dag bloggers,

Yeeh, gisteren kwamen er weer 2 kaartjes aan. De postbode was er pas om 14.15u... Ik was al zeker 3 keer in de brievenbus gaan kijken... haha!! Er zijn er dus nog enkele onderweg. Ik hoop dat ik vrijdag de trekking kan doen... 

Gisteren heb ik mijn vrije dag goed kunnen besteden... Na het poetsen van de bovenverdieping, heb ik een poging gedaan voor die aquarel... Wat dus niet lukte... Maar een ritje naar 'in 't Woefke' heeft een geweldige oplossing geleverd. Ik kan het project nog niet tonen, maar één van de volgende vrijdagen zien jullie het wel verschijnen... Daarnaast heb ik nog een hele leuke serie kaarten gemaakt voor collega's die 5 - 10 en 15 jaar in dienst zijn... Ook die komen wel een keer op mijn blog... Ik kan dus wel zeggen dat ik er een creatieve 2-daagse heb op zitten... 

Als alles goed gaat, komt vandaag mijn tweede projectje op de blog bij 'in 't Woefke'... Ik ben zo trots op mezelf want ik heb deze maand alles netjes op tijd ingeleverd... En dat is de laatste maanden regelmatig niet gelukt wegens te weinig tijd en soms ook gebrek aan inspiratie... 
Deze maand staat in het teken van 'liefde' en 'zoet' en ik combineerde beide in dit projectje... 
Toen ik de hartjes-sjabloon in handen kreeg, dacht ik meteen aan die lekkere zoete hartjes die ik als kind ook al kende... Ze bestaan nog steeds en ik heb me dan ook naar de winkel gehaast om een zak te halen... En zo maakte ik deze kaart met bijpassend snoepzakje... Naast de sjablonen van Lawn Fawn, gebruikte ik ook de snijmal met het hart om het zakje te sluiten...  Bijpassende kleurrijke touwtjes maken het geheel af... 





3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een super leuke idee, lief kaartje de snoepjes ken ik maar al te goed, liefs xx

Margo zei

Oh hoe lief en schattig is dit Nancy en wat heerlijk he zo 2 dagen vakantie, blij om te lezen dat je lekker veel hebt kunnen knutselen.
Groetjes
Margo

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig (en snoepig!) setje zo! Leuk dat de kaartjes binnen blijven druppelen bij je.