analytics

vrijdag 19 februari 2021

Geboortekader voor Jayden

Dag bloggers,

Vandaag is de grote dag... Gisteren zijn er nog 2 kaartjes aangekomen en straks doe ik de trekking van de uitdaging voor mijn 10-jaar-bloggen... Momenteel slapen de onschuldige kinderhandjes nog maar ik probeer tegen de middag de trekking op mijn blog te zetten... 

Vorige week maakte ik voor het eerst een geboortekader met de nieuwe kaders van Ikea. Eigenlijk was ik serieus teleurgesteld omdat de oude, vertrouwde kaders niet meer verkocht werden. Maar eens ik deze af had, was ik toch wel best tevreden met het resultaat... Ik ben de kader dan ook gaan afgeven aan de besteller en die vond hem super, dus missie geslaagd... het was even wennen aan het formaat maar uiteindelijk valt het echt wel mee... Ikke blij!

Vandaag kan ik hem dan ook tonen... 
Eigenlijk heb ik de extra ruimte ook gebruikt om de naam er dan wat groter op te  zetten... En zo heeft elk nadeel ook zijn voordeel... 


Hier zie je de kader bij het geboortekaartje dat de gulle gever ontvangen heeft en waar ik de inspiratie bij haalde... 



7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Heel mooi Nancy prachtig kleur, fijne dag liefs xx

!neke zei

Super leuk weer Nancy !!

Rosina zei

Prachtig dit geboorte schilderijtje Nancy..je heb dat weer uit de kunst gedaan!!
groetjes Rosina

Creaellenknutselsite zei

oooh wat een schattig lijstje met dat geboortetegeltje erin superleuk met het nijntje dat ook terugkomt op het kaartje
groetjes ellen

Dora zei

Super leuk!

Angelique zei

Prachtig geboortekader, mooi hoe je de naam in twee kleuren hebt gedaan. Gelukkig dat het nieuwe kader ook goed bevalt.
lieve groetjes Angelique

martina's kaartjes zei

helemaal leuk gemaakt !
het komt wel goed, ook met de nieuwe kaders,
fijn weekend,
grtjs,martina