analytics

donderdag 11 juni 2020

Tante Mieke 95

Dag bloggers,

Hoe gek was dit... Ik heb nog een paar keer geprobeerd om de foto op te laden en op de gewone manier kon het niet meer... Nu iets heel anders moeten proberen... Heeft iemand van jullie dit ook al voorgehad? 
uiteindelijk is het mij om 23.45u gelukt. Had al lang in mijn bed moeten liggen... 

Ok, dit is heel erg raar... Bij het plaatsen van mijn bericht, wil mijn pc de foto niet opladen... 
Ik probeer het straks nog een keer, anders morgenvroeg... 
Duimen jullie mee dat het lukt? 


Zij die vonden dat de 90 van gisteren al een hoog cijfer was, vandaag gaan we er nog even over en doen er nog een schepje bovenop. Tante Mieke van Monique werd 95 en kreeg ook een grote cijferkaart. Ik vind ze zo leuk om mee te werken, je hebt er meteen een mooi resultaat mee!
De naam moest er deze keer niet op, dus maar een mooit tekstje er bij...

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Tekst: Stamps


2 opmerkingen:

Enny zei

Wauw, een prachtige kaart Nancy ! Ja, ik had ook wat problemen met de nieuwe Blogger uitvoering, 't is allemaal nog wennen. Groetjes, Enny

Anita van Deur zei

Super mooi kaart voor de jarige! O wat een gedoe is het soms toch. blogger is op het moment .... heb nog steeds niet de nieuwe versie gepakt vind het maar niets.