analytics

donderdag 18 juni 2020

kopjes en knuffels

Dag bloggers,

Vandaag terug een dagje naar Wolvertem... Maar hé! Kan geen kwaad hoor, heb er zin in... één keer op de maand moet ik nog terug gaan vergaderen...

Gisterenavond kreeg ik een berichtje met een spoedbestelling... Manlief stuurde dat hij en zijn echtgenoot vandaag 2 jaar getrouwd zijn en geen gepaste kaart had kunnen vinden... Of ik misschien iets in voorraad had? Euh... nee... Maar dan maken we toch snel iets... Alweer een huwelijk gered!! haha!! Die kaart krijgen jullie later nog wel te zien...

Alle goeie dingen bestaan uit 3 en daarom krijgen jullie vandaag het derde poezenkaartje... Deze komt jullie kopjes en knuffels geven... En je ziet, ik ben voor de hele workshop met dezelfde kleuren blijven werken...

En oh, wat een luxe... ook deze foto kon ik weer probleemloos plaatsen... Blogger is gestopt met puberen en doet terug wat hij moet... gelukkig!

Papier: Bazzil
Poes: Marianne Design
Tekst: Marianne Design
Labels: Crealies


3 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Hij is ook zo lief leuk met de labeltjes erbij lint maakt het af.
Fijne dag.

Rosina zei

Heel lief poezenkaartje is dit Nancy...en ja ik had de laatste week ook problemen met blogger...Met mijn kerstkaartje van vandaag had ik ook geen problemen...
groetjes Rosina

Henriët zei

Wat een leuke serie poezenkaartjes heb je gemaakt.
Erg gezellig.
Groetjes van Henriët