analytics

maandag 1 juni 2020

Sending you oceans of love voor jarige Sandrine

Dag bloggers,

Vandaag is mijn kaartenmaaktje Sandrine jarig... Ik stond vroeg op, maakte haar verjaardagskaart, ging naar de bakker en ben net terug van een bezoekje bij haar...
Ik verraste haar met deze kaart, een kleine attentie en verste pistolees en koffiekoeken... En dat ze verrast was, daar kan je van op aan... Leuk wel...

De kaart zelf is in haar lievelingskleuren en ik maakte ze met een stempel die ik 2 jaar geleden op een beurs kocht om voor haar een keer een kaart mee te maken... Eindelijk gelukt dus...

Papier: Bazzil en Action
Stempel: My Favorite Things
Ingekleurd met Copics
Snijmal cirkel: Lawn Fawn


8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Wat een lief kaartje leuk dat schudgedeelte met waterplantjes. Super leuk zo`n verjaardagsverrassing!
Fijne dag.

Sarah zei

Super mooi# x

GerJanne zei

De spontane acties zijn vaak het leukst! Zo een leuk kaartje en dan nog je bezoekje met lekkers! Kan niet beter!

Charlotte zei

Wat een prachtige kaart Nancy! De schudkaart is heel mooi uitgevoerd en ook de kleuren passen heel mooi samen, super!
Groetjes,
Charlotte

Ellen zei

Geweldig om zo verrast te worden op je verjaardag. Verse broodjes, koffiekoeken en een superleuk home made kaartje. Ik zou ervoor tekenen ;-)

Henriët zei

Wat een lieve kaart. Mooi met het schudgedeelte. Je hebt de jarige goed verwend vandaag.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Mooie kaart en aangepaste kleuren. De jarige,zal,hier,wel.superblij mee geweest,zijn.
Groetjes, laurette

Nicole Parmentier zei

Wat een snoezig kaartje! Knap dat je die even in de ochtend voor de bakker uit je mouw schudt!