analytics

vrijdag 5 juni 2020

bompa 88

Dag bloggers,

't Is vrijdag... En dat is hier kindjesdag... Ik had om 6u mijn pc al opgezet en even later was Eva wakker... Dus is er meteen aandacht voor hen en moet al de rest even wachten... En dan zijn ook de trappenmannen er weer aangekomen en heb ik koffie voor hen gemaakt... Daarom ben ik nu ineens een heel pak later met mijn blogbericht...

Maar hé, ik heb alweer een leuke kaart voor jullie! Mijn eerste schoonvader werd 88 in april en voor hem heb ik deze diafragmakaart gemaakt... Wat zijn ze leuk om te maken! En volgens mij ook heel fijn om te krijgen...
Bompa heeft een mooie bloementuin en hij houdt enorm veel van bloemen en beestjes... Daarom maak ik elk jaar een bloemenkaart voor hem. Deze vond hij wel super leuk!

Papier: Bazzil
Diafragmastans: Lawn Fawn
Bloemen: Lawn Fawn
Wolkjes snijmal: Lawn Fawn
Cijfers: Lawn Fawn
Tekststempel: Lawn Fawn



7 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje ben ook fawn op alwn fawn producten de diafragma is erg leuk heb hem zelf nietmaar zie er zoveel leuks mee langskomen
groetjes ellen

Anita van Deur zei

Super leuk gemaakt Nancy, leuke oppas dag :).
Groetjes Anita

Henriët zei

Super leuke kaart. Lekker vrolijk!
Groetjes van Henriët

GerJanne zei

Dit is echt een toffe kaart! Wat een gave diafragma stans!

Sarah zei

Heel tof! Zo vrolijk! X

Nicole Parmentier zei

Superleuk!!

Trijntje zei

Wat een prachtige kaart Nancy. Superleuk gemaakt ! Groeten Trijntje