analytics

vrijdag 19 juni 2020

kaarten en mondmaskers

Dag bloggers,

Vandaag wordt een super leuke dag! We mogen eindelijk terug naar het buitenland en dat gaan we vandaag ook doen. Het is al veel te lang geleden dus gaan we vandaag nog eens een dagje naar Bergen op Zoom. Zelfs Eva kijkt er naar uit... Ze zei gisteren nog voor ze ging slapen: "Mamsie, morgen gaan we shoppen hé?" Uiteraard gaan we dat met de nodige voorzorgen doen... Maar we zijn zo blij dat het eens terug kan!

Vandaag even iets anders... De afgelopen maanden heb ik een heleboel mondmaskers gemaakt. Zit nu aan 240... En de éne al wat leuker dan de andere, ook gepersonaliseerd... Daarom even een overzichtj. Het begon allemaal met een heleboel leuke stofjes...

Bij twee van hen hoorden ook verjaardagskaarten, de eerste maakte ik voor schoonzoon Djiby en de tweede is naar zoon Yannick gegaan. Ik moet eerlijk zeggen dat de tweede kaart gemaakt werd door dochter Caroline. Doordat ik zo veel mondmaskers op bestelling maakte, had ik weinig tijd en Caroline wou wel eens een kaart voor haar broer maken... zo lief!!



Het begon allemaal met deze doos leuke stofjes die ik midden van de lockdown online bestelde... En toen de winkels weer open gingen, kwamen er nog een heleboel andere bij...


Hier een groot deel van de hele collectie...
Van dierenprints naar zwart/wit, effen, leuke tekeningen, fruit, beestjes, jeans tot fluo toe... kapjes en plooitjes... kijk en geniet...











Sushi voor lekkerbekken!!


ook maskers voor voetbalfans...







Een serie groene voor de kikkerklas in de créche van dochter Laura en haar collega's




Hier een serie voor mijn kappers als bedankje omdat die toch wel heel wat werk met mij hebben gehad, maar daarover vertel ik later nog wel...
Kijk vooral even naar de letters op het naamkaartje op de onderste foto...



Hier poseert Eva trots met haar mondmaskertjes...



En nog een aantal fans met hun gekregen exemplaar...


Groepsfoto met afstand, zoals het hoort...


5 opmerkingen:

Sarah zei

Geweldig Nancy! Een hele mooie collectie! Ik heb met jouw patroon nog niks kunnen doen, het is hier zo druk! Ik vind de reggaekleurtjes ook heel tof. Veel plezier vandaag!

GerJanne zei

Oh wow, dat is een productie!! Wat ben je productief geweest. Eva is een schatje zeg! EN de maskers voor de kapper zijn tof. Gaaf met dezelfde letters.
Fijne shopdag!

Enny zei

Amai, wat een super collectie, prachtig gedaan ! Hebt ge soms ook eentje met boten (voor mijn broer) en eentje met hondjes (voor mij) ??? En hoeveel kosten ze ??? Groetjes, en geniet van jullie shopping-dag ! Enny

Anita van Deur zei

Top! Super leuk Nancy wat een werk is dat geweest. Zoveel leuke stofjes.
Eva is een dotje.
Fijn dagje uit.

Creaellenknutselsite zei

wat een supergave collectie mondkapjes wat een diversiteit wat een werk
groetjes ellen