analytics

dinsdag 16 juni 2020

Hieperdepiep Miauw


Dag bloggers,

Voilà, de kop van de week is er weeral af, dus bijna weekend! Haha! Op één van onze depots waar ik enkele maanden werkte, was het een gewoonte om elke avond "Fijn weekend" te zeggen als ze naar huis gingen... Grappig wel om dat op maandagavond te horen...
Maar er was ook één man die elke ochtend toen hij binnen kwam zei: "Een nieuwe dag met alweer nieuwe kansen." En dat vond ik echt wel heel mooi! Ik denk er nog vaak aan terug... Het was een toffe tijd daar... Maar hé, ik wil niet meer ruilen hoor! Zo blij dat ik terug op mijn oude, vertrouwde stekje zit...

Vorige maand hadden we een leuke workshop... Mijn workshoppers maken nog steeds thuis hun kaartjes en komen de pakketjes hier ophalen. Deze was de eerste van een serie van 3.

Papier: Bazzil
Poes: Marianne Design
Labels: Crealies
Tekst: Marianne Design
Lintje en touwtje uit voorraad



6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een superschattig kaartje met de leuke poes erop leuke kleurencombinatie
groetjes ellen

Henriët zei

Heel erg leuk kaartje met het schattige katje!
Voor mij voelt het vandaag bijna als weekend. Gisteren gewerkt, vandaag vrij en dan de rest van de week nog werken. Gelukkig ben ik volgend schooljaar weer gewoon het begin van de week vrij.
Groetjes van Henriët

Nicole Parmentier zei

Oh wat een snoezig kaartje! En wat slim om thuisworkshops te geven, zo kan iedereen toch nog lekker bezig blijven met kaarten maken.

Anita van Deur zei

Super schattig poesje stat tof op het kaartje, en wat goed met de pakketjes om die thuis te maken.

GerJanne zei

Ach wat een schattig kaartje heb je gemaakt!
En mooi, zo'n herinnering he? Vergeet je nooit meer!

Enny zei

Heel mooi kaartje, zo'n lief poesje ! En ja, die spreuk kunnen we nu zeker gebruiken hé ! Groetjes, Enny