analytics

woensdag 24 juni 2020

kleurenkaartenteam schakel 6 - bruin en zacht geel... verjaardag en vakantie...

Dag bloggers,

Zo gaat het dus... Dan mag je zelf de kleuren voor de volgende maand kiezen en heb je het zo druk dat je pas de avond ervoor je kaart maakt... En dan sloeg ze nog tegen qua kleur. Ik heb het mezelf echt niet gemakkelijk gemaakt want ik heb helemaal niks maar dan ook niks met pastel en zachte kleuren...
 
Dus ging ik op zoek naar papier dat aan het kleurthema voldeed en maakte er een kaart mee... En toen ze af was, was het geel verdwenen en was er een oranje-roze gloed voor in de plaats gekomen. Dus heb ik maar een tweede kaart gemaakt... Die voldeed wel aan de normen... En julie krijgen ze allebei te zien vandaag... Eigenlijk passen beide kaarten in het thema van mijn kaart van vorige maand... Deze kan je hier nog een keer terug zien... 

Papier: Bazzil en Action
Palmbomen met hangmat: Lawn Fawn


Papier: Bazzil en Action
Letters: Die Namics
kader met palmbomen: Lawn Fawn


Uiteraard ben ik niet de enige die een kaart maakte in deze kleuren, we zijn met een hele grote kleurenfamilie... En die kan je hier allemaal terug vinden. Gaan jullie ook kijken en laten jullie meteen een reactie achter? Altijd fijn om te lezen... 

1.Nelleke11.Martina's kaartjes21.els van herck
2.Ger Janne12.Margreet22.Yvonne - The Creative Teacup
3.chantal13.Henriet23.Yvonne (juiste)
4.Rosina14.Femminde24.Crea Nancy
5.Anita van Deur15.Laurespage25.Sarah- Syriandertje
6.Marfien16.Nicole26.! neke
7.Jantine17.Colien27.Grietje Jansen
8.Marijke18.Claudia28.ingrid
9.Diny19.Petra  
10.Nancy- tisallemaalhandwerk20.Caroline

22 opmerkingen:

Henriët zei

O jee....dat werd dus even haasten. En toen zat het ook nog niet mee. Ik vind je eerste kaart erg mooi maar snap je twijfel over de kleuren. Maar de andere is ook top. Past helemaal bij een dag als vandaag. Ik heb het nu al warm.....
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Soms zit het zo tegen Nancy maar je hebt het voor elkaar gekregen en leuk zijn ze geworden.
Fijne dag.

martina's kaartjes zei

hahaha, grappig te lezen dat je het zelf ook niet makkelijk vond... ik ook niet dus. Maar kijk, een uitdaging en jij presteert het best onder druk heb ik begrepen, dus weeral geslaagd denk ik dan =)
ben blij met je deelname, op naar de volgende uitdaging,
nog een hele fijne dag gewenst,
grtjs, Martina

chantal zei

hahaha, grappig, t was dus echt een uitdaging deze keer. Vind de tweede echt cool.
Ik bedankt je alvast voor de kleurencombinatie, ik was er gelukkig mee.
Fijne dag
Chantal

Diny zei

Echt heel leuk gedaan Nancy....ik vind beide kaartje prachtig! En we zijn inderdaad een grote familie!
Groetjes Diny

Nicole Parmentier zei

Niet te zien dat je er moeite mee had, ik vind ze heel erg leuk. Die hangmat zie ik wel zitten vandaag en je vakantie..thuis.. is ook heel toepasselijk in deze tijd. Superleuk gedaan weer. (ik dacht heel veel bier en zonnebloemen te zien met deze kleurenchallenge maar dat valt toch wel mee)

Enny zei

Wauw, het zijn toch heel mooie kaarten geworden Nancy, tof gedaan ! Groetjes, Enny

Creatiels zei

Beide kaartjes zijn heel mooi. Het tweede heeft een verrassende achtergrond, mooi gedaan.
Groetjes
Els

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Je hebt het ons allemaal niet makkelijk gemaakt ;) Maar het is gelukt! Mooi Nancy!

Jantine zei

Twee gave kaartjes, Nancy. Wat grappig, dat het onderste dp andere kleuren naar voren haalde door de combinatie met het bruin. En het verraste me ook erg dat je een pasteltint koos voor deze maand, ik had me voorbereid op fluo :-)
maar ik vond het een leuke combinatie en goed te doen!
Groetjes
Jantine

Margreet zei

Mooie kaartjes, Nancy. Wat heeft de onderste een mooie achtergrond! Ik nam aan dat iedereen voor giraffen ging, maar tot nu toe ben ik ze nog niet tegengekomen.
xxx Margreet

Petra-loves-paper zei

Haha, hoe krijg je het voor elkaar, zelf de kleuren kiezen en dan voor een dilemma staan 🤣 maar ach,jij weet altijd op de nipper weer een oplossing te vinden en die is nog mooi geslaagd ook! Groetjes Petra

Nancy Soetaert zei

ik vond je kleurencombi heel mooi, grappig dat je het voor jezelf zo moeilijk maakte, maar je kaarten zijn heel mooi geworden!
groetjes
Nancy

Marijke zei

Ik vind je kaarten super mooi geworden! En de combinatie met bruin en zachtgeel vind ik super! En meer met mij! Zoveel mooie kaarten er mee gemaakt! Je kaartjes zijn top hoor, ook de tweede! Mooi gedaan! groetjes marijke.

Marfien zei

De juiste kleuren en ook nog het goede thema: past helemaal bij vandaag :-)
vooral de tweede, het gaat je toch duizelen . . .

Claudia's kaartjes zei

helemaal leuk is deze !
In de kleuren van de KKT
Claudia

http://creativesketchygirls.blogspot.be/
http://knutselmeisjes.blogspot.be
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

Laurespage zei

Ja soms loopt het in ons hobby niet altijd zoals wij het willen,,.
Maar niettemin mogen je kaartjes er zijn hoor ! Ik vind ze allebei mooi !
Groetjes, laurette

GerJanne zei

Hahaha, ja dat zul je altijd zien! maar je kaartjes zijn beide mooi! De eerste vind ik mooier en de tweede is erg leuk! Hoofdpijn weer gezakt?

Nelleke zei

Hihi, (ja ik moest ook grinniken om jou) Op het laatste moment er aan denken en dan niet de kleuren hebben.... Oeps wat zal het komende maand worden. Maar jou kaarten zijn mooi en uiteindelijk is alles helemaal goed gekomen. Groet, Nelleke

Rosina zei

prachtig is dit kleurenkaartje van je Nancy...een mooie tropische uitstraling met die palmbomen erop
groetjes Rosina

Femminde zei

Wat een leuke kaartjes!! En wel tof dat je jezelf ook hebt uitgedaagd met de door jouw opgegeven kleurcombinatie. (ik vond hem ook niet gemakkelijk)
En wel in de sfeer van nu, palmboompjes met een hangmat.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Sarah zei

Zo druk bezig geweest voor de afscheids feesten op school dat ik nu pas kan komen reageren.
Ik vond het een leuke combinatie.
Wat zou ik graag in die hangmat willen luieren, nog even doorbijten!
Je kaartjes zijn beide mooi.
Fijne zondag!