analytics

donderdag 25 juni 2020

Daan

Dag bloggers,

Gisteren had ik 's avonds nog een afspraak, dus heb mijn KKT-rondje niet meer kunnen doen. Maar ik heb nog even voor ik vertrek, dus ik begin er meteen aan... De rest is voor vanavond of morgenvroeg...

Vandaag krijgen jullie een kaartje dat ik maakte voor vriendin Sonja. Zij wou een felicitatiekaart voor de geboorte van Daan. En dat mocht uiteraard weer naar voorbeeld van zijn geboortekaartje... Het hoofdje heb ik op een  wobble gezet, dus het kan lekker wiebelen...
En hier deed ook de binnenkant mee...

Papier: Bazzil
Vosje: Marianne Design
Letters: Memory Box
Vogeltje: Marianne Design
Vlaggetjes: Memory Box




6 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Oh wat een lief kaartje en super mooi.
Fijne dag groetjes, Anita

Charlotte zei

Wauw, super gedaan Nancy!
De wobbel is ook kei leuk idee, maakt het lekker speels!
Groetjes
Charlotte

Nicole Parmentier zei

Wat leuk! Het vosje lijkt echt heel erg op het vosje van de originele kaart. En wat gaaf dat je hem een wiebelhoofd hebt gegeven.. topkaartje weer!!

Rosina zei

Heel lief geboortekaartje Nancy...leuk met dat vosje erop en zeker dat wiebelhoofdje is een leuk detail..
groetjes Rosina

Henriët zei

Wat leuk dat je het vosje een wiebelhoofdje hebt gegeven.
Heel erg leuk gedaan.
Groetjes van Henriët

Sarah zei

Zo lief!