analytics

woensdag 17 juni 2020

kattebelletje

Dag bloggers,

Mijn nieuwe job schiet goed op... En ik ben al helemaal ingeburgerd op mijn vertrouwde plekje... Het voelt zo goed aan. En ik heb 's avonds gewoon nog energie over om andere dingen te doen... leven zonder file, wat een luxe toch!

Vandaag krijgen jullie het tweede kaartje van mijn workshop. Deze lieverd stuurt een kattebelletje jullie richting uit... En de leuke kleurencombinatie van gisteren hou ik gewoon aan...

En hé! Ik kan ineens terug foto's opladen op de klassieke manier... De zotte kuren van blogger zijn hopelijk over! Gelukkig maar!!

Papier: Bazzil
Poes: Marianne Design
Tekst: Marianne Design
Label: Crealies


5 opmerkingen:

Anita van Deur zei

O die is ook zo leuk met het verhoogde koppie leuke passende tekst erbij. Fijn om energie over te hebben, file rijden is zo vermoeiend. Fijne dag.

martina's kaartjes zei

grappig en lief kaartje, mooi is deze geworden
grtjs, martina

Nicole Parmentier zei

Wat een snoes deze poes! En lekker hoor, een leven zonder files! Zeker nu het steeds weer drukker op de weg gaat worden...

Enny zei

Oh, wat een schatje, heel mooi ! En tof, dat je job nu zo meevalt, en geen files meer, hoera ! Groetjes,Enny

GerJanne zei

Heel schattig en lief!