analytics

dinsdag 23 juni 2020

Oceans of love

Dag bloggers,

Hé, ik zie dat ik een nieuwe blogger heb... Welkom Angela!! 

En dan is het ineens morgen de laatste woensdag van de maand en heb ik de kleuren zelf mogen kiezen en heb nog geen tijd gehad om een kaart te maken... Hopelijk kom ik vanavond niet met dezelfde hoofdpijn naar huis als gisteren en kan ik straks mijn kaart nog maken... Hoofdpijn... Heb ik eigenlijk zelden last van maar gisteren ben ik meteen bij mijn thuiskomst naar bed gegaan... Later wel terug naar beneden gekomen, maar was toch even helemaal van de kaart...
Maar hé, een nieuwe dag met nieuwe kansen... Ben weer terug helemaal ok...

De kaart die jullie vandaag te zien krijgen, maakte ik voor kaartenvriendin Sandrine. Ik ging in volle quarrentaine op voordeurbezoek en bezorgde deze samen met verse pistoleekes, koffiekoekjes en een kleine attentie. Dat ze dit niet verwacht had, maakte de verrassing eens zo groot... Het maakt meteen ook de vergeten en veel te laat bezorgde kaart van vorig jaar goed... haha!!

Papier: Bazzil en Action
Stempels: My favorite Thing
ingekleurd met Copics
schudparels uit voorraad


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Niet zo fijn hoofdpijn, hoop dat hij nu wegblijft. Leuk kaartje met het schud gedeelte. Fijne dag.

Nancy Soetaert zei

Schattig kaartje. Hopelijk helemaal tiptop vandaag.
Ik heb 2 kaartjes klaar voor Morgen. Had nog een ideetje, maar vrees dat het niet meer zal lukken, tenzij ik vanavond minder moe ben dan gisteren...
Groetjes
Nancy

Lia zei

Wat een lieve kaart is dit en zo leuk met het schudgedeelte!
Lia xx

Jantine zei

Wat een supergave schudkaart, Nancy! En wat een lieve verrassing voor je vriendin tijdens de lockdown.
Je ateljee inpakken, dat zal niet meevallen. Sterkte!
Ik hoop dat je vandaag van hoofdpijn verschoond blijft.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Oh wat een enige kaart! Hopelijk is de hoofdpijn helemaal weg! Misschien de drukkende warmte?

Enny zei

Wat een prachtige kaart, dat was zeker een super verrassing! Oh, en nu heb je zoveel werk, en dan nog hoofdpijn ook ! Hopelijk niet meer vandaag. En mijn "bestelling" kan wachten hoor ! Groetjes, Enny

Sarah zei

Mooie kaart! Ik had vrijdag ook zo'n hoofdpijn... De hitte hielp ook niet echt erbij. Ik ga gauw verder kijken op je blog