analytics

dinsdag 30 juni 2020

65

Dag bloggers,

Gisteren uitzonderlijk geen berichtje van mij... wel een doktersbezoek, Covid_19 test (alleen maar omdat het routine is nu) en verder een platte dag...
Vandaag al een luie ochtend gehad, wel vroeg uit bed maar absoluut geen zin om iets te doen... de zetel zal mijn vriend zijn vandaag...

De kaart die jullie vandaag zien, maakte ik op vraag van Godelieve die een jarige buurvrouw wou feliciteren... Een naam moest er niet bij, enkel de leeftijd... en liefst met bloemen... Als de klant dat wil, dan doen we dat gewoon... En dan zet ik er een mooie tekst bij op...

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Tekst: Stamps


7 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie fleurig bloemen kaart!
Heerlijk als de zetel vandaag je vriend mag zijn moet kunnen op zijn tijd. Geniet van de dag.

Nicole Parmentier zei

Deze is vast helemaal naar wens. Lieve bloemetjes en de leeftijd is zeker niet te missen hier. Heel leuk gedaan! Geniet van je 'platte' dag vandaag! (geweldige uitdrukking, ik had er nog nooit van gehoord!)

Jantine zei

Leuk bloemig kaartje, Nancy!
En hopelijk is je covid-test negatief.
Het project voor Mia is ook prachtig, jammer dat je het nu niet mag afgeven en dat het allemaal via digitale weg afgesproken moest.
Maar het is toch goed gelukt.
Groetjes
Jantine

GerJanne zei

Tof he, die grote cijfers! Ik heb ze ook en ben er super blij mee! Jouw kaart is heel gaaf zo met dat papier!

Laurespage zei

Nancy, een hele mooie en zomerse kaart.
En geniet van je dagje, kan eens deugd doen.
Laurette

Henriët zei

Mooie, vrolijke kaart!
En wat een super tekst.
Groetjes van Henriët

!neke zei

Lekker stoer zo !
Leuk de tekst erbij !
Groeten Ineke