analytics

woensdag 3 juni 2020

Hope

Dag bloggers,

Nog even over mijn 'nieuwe job'... Eigenlijk is die de afgelopen 19 jaar zowat hetzelfde gebleven hoor... Dat wil zeggen, ik werk nog steeds bij hetzelfde bedrijf. 19 jaar geleden ben ik er als interim voor 3 dagen begonnen. Die 3 dagen werden een dik jaar en daarna heb ik een vast contract gekregen. Dan heb ik 12 jaar dicht bij huis gewerkt, zo'n 9 km van huis. Daarna hebben ze mij naar het hoofdkantoor gehaald, zo'n 40 km en een aantal files verder. En nu, sinds gisteren werk ik terug op de afdeling dicht bij huis. Mijn werk is in al die jaren wel flink geëvolueerd, maar toch een groot stuk hetzelfde gebleven. Maar hé, de eerste dag was al top en ik hoop de volgende 12 jaar op deze stek te kunnen blijven. Dat zou fijn zijn!

De kaart die jullie vandaag te zien krijgen, maakte ik voor een collega op onze afdeling in Maubray. Zij zit al een tijdje ziek thuis maar is een grote optimiste, dus komt het zeker goed met haar...

Papier: Bazzil en Action
Letters en lus: Cottage Cutz



4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Mooie kaart Nancy het zal haar zeker steunen.

GerJanne zei

Ah, ik heb even teruggelezen over je job. Wat lijkt me dat fijn, weer dichter bij huis, geen files, wat later opstaan, misschien zelfs...
Proficiat!
Je kaartje voor je collega is heel mooi. Fijn als een zieke een positieve instelling heeft. Niet alleen voor haarzelf, maar ook voor de omgeving!

Jantine zei

Ik hoop het voor haar, optimisme kan veel doen. Mooie kaart maakte je!
Groetjes
Jantine

Enny zei

Een heel mooie kaart Nancy, en wat tof, dat je nu weer dichter bij huis kan werken ! Veel succes ! Groetjes, Enny