analytics

vrijdag 12 juni 2020

Melinda 50

Dag bloggers,

Wat een gedoe al vanmorgen... Mijn pc wil me precies vertellen dat hij aan vervanging toe is... Moest ik een betaling doen en lukte het niet.... De banksite viel steeds uit... Uiteindelijk maar met mijn gsm betaald dan...

En het opladen van foto's op mijn blog lukt ook nog niet zoals het hoort. Krijg steeds een foutmelding. Nu moet ik eerst mijn bericht in 'concept' zetten en dan kan ik op een rare, andere manier er foto's in slepen... allemaal heel omslachtig.. Hé, maar het is gelukt hé, en hier is mijn kaart van vandaag. Deze maakte ik voor Melinda die 50 werd... Hopelijk vond ze het een beetje leuk want een reactie was er nog niet... 

Papier: Bazzil en Action
Cijfers: Crealies
Pop-up binnenkant: Karen Burniston
Bloemen: Rubber Necker



Ik ben benieuwd of ik de enige ben die problemen heeft met blogger. Als er nog iemand is, laten jullie het dan even weten? Of nog beter, als er iemand een oplossing voor heeft, zou ik dat nog fijner vinden... 

Fijn weekend allemaal!! 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Een oplossing heb ik niet Nancy, iedere keer als ik de nieuwe blogger pak gaat het fout, ik zet hem telkens weer terug. Je kaart is prachtig voor de jarige! Succes.

Jantine zei

Fleurig kaartje, Nancy, met dat leuke bloemetjespapier.
Die is vast in de smaak gevallen.
Sterkte met je blogger.
Groetjes
Jantine

Nicole Parmentier zei

Wat een leuk kaartje voor Melinda. Hoewel de 50 er megagroot op staat valt het mooi weg in de achtergrond en de binnenkant is natuurlijk een echte verassing zo. Ik heb de nieuwe versie van blogger aan staan en eigenlijk nog geen problemen gehad. Misschien heb je een oude versie van de browser? Dat kan nog wel eens dit soort problemen geven in combinatie met de update van een programma. Misschien eens proberen met een andere browser of je dezelfde problemen ervaart..

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met dat bloemetjes papier met de grote cijfers erop van het zelfde papier,
blogs is bezig met een nieuwe versie misschien dat het daar aan ligt, bij mijn zijn mijn berichten die ik post ook veranderd
groetjes ellen