analytics

maandag 8 juni 2020

Corneel 7

Dag bloggers,

Hadden jullie een fijn weekend? Wij zeker wel! En hé! Vanaf vandaag mogen er elke week 10 mensen in onze bubbel, leuk toch? Mijn mama is in elk geval héél blij en staat te popelen om langs te komen... Ik deed wel de hele tijd boodschappen voor haar maar zette die heel braaf op haar terras af en bleef buiten staan terwijl zij binnen was. We zijn elkaar dus wel blijven zien. Evenals mijn schoonouders en een nicht waarvoor ik ook boodschappen deed. Allemaal omdat ze door hun leeftijd of gezondheid risicopatiënten waren... Gelukkig wonen ze allemaal nog thuis en hebben ze geen ziekteverschijnselen gehad...

We beginnen alweer aan een nieuwe werkweek en dus is het ook alweer de eerste blogdag... We beginnen deze week met een Mickey-kaart voor Corneel die 7 werd. Voor vriendin Monique maak ik elk jaar een hele serie kinderkaarten voor al haar kleine vriendjes. Dit doe ik steeds in een thema en dit jaar is dat Mickey en Minnie...


5 opmerkingen:

Henriët zei

Wat een super leuke kaart! Zelfs de letters zijn in het thema.
Groetjes van Henriët

Anita van Deur zei

Schattig kaartje helemaal top!
En wat fijn dat er meer mensen in je bubbel mogen komen.

Enny zei

Oh, weer een heel mooie en grappige Mickey kaart ! En tof, dat je weer al je (oudere) naasten mag ontmoeten, het zal hen zeker deugd doen ! Groetjes, Enny

Nicole Parmentier zei

Wat een grappig Mickey Mouse kaartje voor Corneel, echt super! Zelf de lettertjes hebben Mickey oortjes!! En heel fijn dat het steeds gezelliger wordt in jullie bubbel!

GerJanne zei

Heel leuk!! EN geniet van de contacten die weer zo langzaam mogen!