analytics

maandag 22 juni 2020

Elke en Steven

Dag bloggers,

Wat een weekend alweer...
Vrijdag fijne dag gehad...
Zaterdag en zondag mijn ateljee beginnen inpakken. Gelukkig met hulp van vooral mijn oudste dochter. Maar de anderen zijn ook allemaal komen helpen waar kon.
Ik ben geradbraakt, maar er is al veel verzet... Op zo'n moment zie je maar weer wat je allemaal in huis hebt... Volgend weekend gaan we verder...

Vandaag nog snel een kaartje want het is al laat en ik moet vertrekken...

Elke en Steven gingen trouwen en mijn oudste dochter had hun uitnodiging bij om van de collega's een kaartje te sturen.
En deze werd het...
Achteraf liet de mama van de bruidegom (die collega van Laura is) weten dat ze het geweldig vonden dat hun uitnodiging werd nagemaakt... Altijd fijn, zo'n reactie...

Letters: Craft Emotions
Bloemen: Tim Holz en andere...



8 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Prachtig kaartje Nancy heel mooi vind ik hem.
O wat een werk je hobby ruimte uitruimen fijn dat je goed hulp had. Fijne week groetjes, Anita

Sarah zei

Prachtig! Mooie letters!

Sarah zei

Zijn dit de kleine of grote letters van craft emotions? Hoe groot zijn ze juist?

Henriët zei

Super leuk gedaan! Je hebt de trouwkaart echt goed nagemaakt.
Groetjes van Henriët

Laurespage zei

Heel mooi je kaart en je bent echt in dezelfde stijl gebleven. Ik kan het geloven dat ze blij waren. Groetjes en een fijne week.
Laurette

Enny zei

Wauw, dat is een heel mooie kaart geworden, geen wonder dat ze er blij mee waren ! Groetjes, Enny

GerJanne zei

Prachtig kaartje! En wat leuk als je hoort dat het zo gewaardeerd wordt!

Charlotte zei

Heel erg mooi Nancy! Mooie stanzen en mooie kleuren groen heb je gebruikt!
Groetjes,
Charlotte