analytics

dinsdag 3 oktober 2023

Wat je in je hart bewaart...

Dag bloggers,

Deze zomer bij de start van mijn verlof in augustus, ging ik de eerste dag naar de begrafenis van de mama van een goeie vriendin. Voor haar maakte ik deze kaart. 
En in september, pas enkele weken later werd de vader van mijn jeugdvriendin begraven. En daar ging ik uiteraard ook naartoe. Ik maakte dezelfde kaart nog een keer, enkel met ander papier. Deze gingen mee in een grote zwarte omslag, altijd mooi bij rouwkaarten vind ik zelf... En kaarten met droogbloemen stuur je best niet op met de post. Ik maak die steeds als ik ze zelf kan afgeven... 






3 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

mooie kaartjes, zullen zeker geapprecieerd worden
grtjs, Martina

Anita van Deur zei

Beide kaarten zijn heel mooi, ze zullen zeker troost gebracht hebben. Liefs Anita

GerJanne zei

Heel mooi! Die kleuren zijn heel geschikt voor een sterktekaart!