analytics

vrijdag 6 oktober 2023

droogbloemen in bokaaltjes...

Dag bloggers,

Vandaag is mijn mama jarig, ze wordt 85! Als alles goed gaat, zal haar kaart wel klaar zijn voor 9u. Want ja, ik moet er nog aan beginnen! 
Om 9u ga ik haar ophalen. En na eerst een controlebezoekje bij haar huisarts, gaan we er een leuke dag van maken. We gaan naar één van haar favoriete bloemenzaken waar we ook kunnen lunchen. Dat doet ze zo graag en sinds de ziekenhuisweken met opa Stanny, hebben ze dat niet meer samen kunnen doen. Morgen eten we dan taart met de familie, dus heeft ze twee feestelijke dagen om te vieren... Foto's volgen maandag wel...

Vorige maand stond ik dus op een kunstenmarkt en ik wou toch uitpakken met een aantal speciale kaarten. Daar ik de laatste tijd nogal met droogbloemen werk en dat ook nog leuk vind, dacht ik daar wel een aantal leuke kaarten mee te maken... Zo ging ik in mijn zomervakantie met de schudbokaaltjes en de bloemen aan de slag. En dat gaf deze kaarten als resultaat...
En wat bleek? Het was een succes! De bezoekers van de kunstenmarkt op die snikhete tweede septemberzondag waren er enthousiast over. Ook vriendinnen Martina en Monique die er één voor hun verjaardag kregen, waren er blij mee. 
Dit zijn wel kaarten die je niet kan opsturen. Ik heb wel grote omslagen maar de droogbloemen zouden het transport niet overleven... 

Papier: Bazzil en Action
Tekstmallen: Carlijn Design
Bloemen en touwtjes uit voorraad







Voor wie deze al leuk vindt, hou mijn blog maar in de gaten... Er komt nog meer van dit... 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Allereerst gefeliciteerd met en voor je moeder.
Prachtige kaarten laat je zien zo leuk met de droogbloemen! Fijne dag.

Creaellenknutselsite zei

allereerst van harte gefeliciteerd met je moeder, wat gezellig voor haar 2 dagen feest, zo heb ik dat altijd als het weer 29 februari is 1 dag voor de mensen die denken dat je op 28 februari jarig bent omdat hun kalender niet verder gaat, 29 februari omdat ik dan jarig ben en 1 dag voor de mensen die altijd denken als 29 februari er niet is je op 1 maart jarig bent en dan heb je ook nog mensen die je gewoon vergeten om dat ze er niet aan denken dat je maar 1x in de 4 jaar op 29 februari jarig bent, kun je het nog volgen hahaha, maar dat terzijde.
Wat een supermooie schudkaartjes met de droogbloemen, zulk leuk dp heb je gebruikt en leuke details
groetjes en een fijne dag met je moeder
Ellen

marian zei

Allereerst nog hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van je moeder.Het zullen vast wel gezellige dagen geweest zijn. En je hebt weer geweldig mooie kaarten gemaakt met die mooie droogbloemen.
Ik heb hier nog niet van die leuke schudbokaaltjes gezien. Geen wonder dat het een succes was.
Groetjes van Marian.

Nynke zei

Prachtig!
Inderdaad lastig te versturen, maar niet iedere kaart hoeft met de post gelukkig...
Groetnis Nynke