analytics

maandag 2 oktober 2023

geboortekaart voor Max

Dag bloggers,

Wat een fijn weekend hadden wij! Ik hoop voor jullie hetzelfde. 
Het hoogtepunt lag op zaterdag want we hadden weer het Bergmans familiefeest. Dat is langs de kant van mijn man zijn moeder. We waren met 50 en helemaal nog niet compleet maar dat is ook niet gemakkelijk als je met zo velen bent. Altijd fijn om die familie terug te zien... De afspraak voor volgend jaar is ook alweer gemaakt en manlief en ikzelf hebben beslist om over 2 jaar de organisatie op ons te nemen... Voor een feestje ineen te steken, zijn we niet verlegen... 

De kaart die jullie vandaag krijgen te zien, is een geboortekaart die ik maakte voor vriendin Monique. Zij bracht het geboortekaartje van baby Max en ik heb getracht om het zo goed mogelijk na te maken... En dat is niet altijd even gemakkelijk... Maar met een beetje verbeelding lukt dat wel, haha!!

Papier: Bazzil en Action
Planeet en ruimtetuig: Lawn Fawn
Letters: Die Namics
Gebouwen: Memory Box




 

4 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Gave stoere kaar voor Max, altijd fijn als er een familie bijeenkomst is! liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een stoer kaartje voor de baby weer eens heel wat anders
groetjes ellen

Ellen zei

Goed gelukt hoor, dit 'nagemaakte' geboortekaartje! En wat leuk, een familiefeest. Dapper dat jullie over 2 jaar de organisatie voor je rekening gaan nemen.

Trudy zei

Hele mooie kaart voor Max en ik vind dat je hem prachtig nagemaakt hebt!
Groetjes Trudy