analytics

vrijdag 20 oktober 2023

kaders met droogbloemen

Dag bloggers,

Hoe leuk is het dat er weer van iedereen foto's staan in de slidebar. Dat is me deze week ineens opgevallen. 

Gisteren schreef ik al over de kerstmarkt die er aankomt op 2 en 3 december. Maar in september stond ik ook op de kunstenmarkt in onze gemeente. Daarvoor maakte ik ook enkele kaders met droogbloemen. Ze werden mooi bevonden, maar zijn nog niet allemaal verkocht. Die gaan dan ook gewoon terug mee naar de kerstmarkt... Leuke kadootjes zijn het, niet? Hier laat ik er alvast 2 zien. Er volgen er nog...



Fijn weekend allemaal!
Straks maak ik ook een kerstkaartenrondje, dat is gisteren niet gelukt...

4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

leuke kaders blijven het zo ! geslaagde werkjes
grtjs,martina

Anita van Deur zei

Wat is dit leuk geworden met die mooie teksten en kaders. Ook ik sta op een markt 2 en 3 dec alvast succes met voorbereiden en de verkoop. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaders het blijft mooi met de droogbloemen
ja het war mijn ook op gevallen dat er weer foto's staan is toch een stuk persoonlijker en leuker
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

prachtige kaders zijn dit met die droogbloemen...
En ja gezellig he dat er weer foto's bij staan bij de blogberichten van mede bloggers....
werd er ook helemaal blij van.
Liefs Annemarie en Merit