analytics

vrijdag 27 oktober 2023

kaders met droogbloemen

Dag bloggers,

Het is iets over 6 en het is hier al gezellig druk. Buiten regent het pijpenstelen. Mijn 2 mannen (man en zoon) zijn al gaan werken maar Eva en Noah zijn hier blijven slapen. Mama Caroline is met haar klas de hele week op sportklas en komt straks terug thuis. Eva en Noah zijn op 3 verschillende plaatsen gaan slapen deze week. Ze zijn net wakker en al lekker druk bezig. Tanden zijn al gepoetst en ze gaan nu cornflakes eten. Sinds ze dat kennen, zijn ze daar dol op. Over anderhalf uur breng ik hen naar school. Van hieruit is het normaal een kwartiertje rijden maar 's morgens doe ik er wel langer over. 

Ik had het gisteren al beloofd, vandaag laat ik jullie weer wat droogbloemen zien. Deze kaders maakte ik in de zomer al om mee te nemen naar de kunstenmarkt. Deze 2 zijn nog niet verkocht, die gaan gewoon mee naar de kerstmarkt binnenkort. Misschien zijn het wel leuke kadootjes. 



Ik wens jullie allemaal een fijn weekend. Straks ga ik met mijn mama eerst naar de dokter voor alweer een C-prik. En daarna ga ik met haar en opa Stanny naar een muziekoptreden van Barbara Dex. Dat is toch één van de beste stemmen in België. Dat deed ik hen kado voor hun verjaardag. In december doen we er nog ééntje, maar dat vertel ik dan nog wel. 
Zij vinden zo'n uitstapjes wel fijn en ik vind het dan weer leuk om samen met deze twee tachtigers mooie herinneringen te maken. Fijn toch! 
Ik wens jullie allemaal een gezellig weekend. 

4 opmerkingen:

Sarah zei

Een hop-logeerweek dat klinkt gezellig. En afsluiten bij jou, dat kan niet meer stuk. En nadat je tijd hebt spendeert met de nieuwe generatie, ga je straks nog mooie herinneringen maken met de oudere generatie. En de cirkel is rond. Geniet er van. Oja, mooie kaders x

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi lijstje met de droogbloemen en de mooie tekst erin, is zeker leuk als cadeautje.
Gezellige middag met je moeder en opa Stanny
groetjes ellen

GerJanne zei

Wat gezellig daar bij jou! En de kaders zijn erg leuk. Zeker om bij een markt te verkopen of een fair.
Veel plezier bij Barbara Dex. ik ken haar niet, zal het eens opzoeken...

marian zei

Hallo Nancy,
Je lijstjes met droogbloemen zijn super mooi,en zeker leuke cadeautjes.
De musical was fantastisch,ik heb erg genoten. Er werd prachtig gezongen en en ook hoe ze tegenwoordig die bewegende achtergronden kunnen projecteren, schitterend. En wat koek en zopie betreft: vroeger toen er nog strenge winters met veel sneeuw en ijs waren stonden er langs de ijsbanen kraampjes met koek en een drankje bij het ijs. Nu chocolade melk of andere warme drank, maar vroeger ging er in de thee wel een scheutje drank in.
Groetjes van Marian.