analytics

maandag 9 oktober 2023

mama werd 85

Dag bloggers,

Wat er op maandag gebeurt als je wekker fout ingesteld staat en je (toch maar) een half uur te laat wakker wordt? Dan ben je blij dat je eigenlijk altijd te vroeg opstaat en dat je toch nog genoeg tijd hebt om te douchen en alles op tijd klaar te krijgen. Want hé, ik zit niet later als anders aan mijn pc om mijn bericht te schrijven, goed hé! Maar ik wou vandaag toch een kwartier vroeger vertrekken omdat ik nog een kaart ergens moet afleveren... Dus toch maar voortmaken... 

De verjaardag van mijn mama was fijn. Vrijdag, de dag van haar verjaardag zijn we op stap geweest naar een bloemenzaak en hebben we daar geluncht. Daarna nog een bezoekje aan opa Stanny en hebben Laura en ikzelf Eva en Noah van school gehaald. Mama was moe maar heel tevreden. Zaterdag zouden we dan nog taart eten bij ons thuis met alle kinderen er bij. Wat zij niet wist, is dat we met opa Stanny hadden afgesproken om hem ook naar hier te halen. De verrassing was groot! 

Ik had het beloofd, vandaag zou ik haar verjaardagskaart laten zien... 



Dit is een foto van vorig jaar. De foto's van zaterdag waren niet zo geweldig... Maar eigenlijk ziet ze er nog net hetzelfde uit... 



6 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje maakte je voor je moeder met de leuke details, fijn dat ze zo heeft genoten, wat een leuke foto van je moeder
groetjes ellen

Nynke zei

Wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hadden met je mama's verjaardag. Je maakte een mooie kaart voor haar!
Groetnis Nynke

Lia zei

O, wat een leuke kaart en wat heb je dat met mam en oma leuk opgelost!!
Lia xx

Diny zei

Wat een mooie kaart voor je jarige moeder Nancy....wat een fiere vrouw....mooie foto!
Groetjes Diny

Nelleke zei

Gefeliciteerd met je mama. Wat fijn dat jullie deze mooie leeftijd met haar kunnen en mogen vieren. Wat ziet ze er nog goed uit! Jouw kaart mag gezien worden zoals haar leeftijd ook gezien mag worden. groetjes, Nelleke

marian zei

Een prachtige kaart heb je voor je moeder gemaakt. En wat een prachtige foto van je moeder . Ze ziet er nog geweldig uit hoor.
Groetjes van Marian.