analytics

dinsdag 31 oktober 2023

Halloween

Dag bloggers,

Mijn werk loopt iets anders dan voorzien. Ik had ingepland om deze week de afgelopen twee weken werk in te halen en zo een stapje voor te zijn op de maandafsluit. Door twee zieke collega's kan dat helaas niet doorgaan. Zij zijn een belangrijke stap in het voorbereiden van de dossiers die ik moet factureren. Doordat zij er niet zijn, kan ik maar de helft van het werk deze week afmaken. Eén van de collega's komt maandag terug. Ik heb alvast een dag extra gevraagd om de deadline te halen. Dat maakt dat ik volgende week maandag en dinsdag mijn verlof heb ingetrokken en dat ik ga werken om alles klaar te krijgen. Daardoor vallen twee dagjes ateljee in het water. Die had ik ingepland om volop aan mijn kerstprojecten te werken... Jammer maar helaas... Ik probeer ze ergens anders te recupereren...

Vanavond is het Halloween. En daar wou ik toch iets leuk voor maken... 
Eva en Noah gingen zondag al Halloween-roepen en daar hoorde toch een verrassing bij. Ik kocht voor hen leuke emmertjes en maakte deze lekkere verrassing... 




Het grote shopping center was zondag open en maakte publiciteit dat er in heel veel winkels kindjes verwacht werden voor Halloween. Dus gingen Eva en Noah daar zondag naartoe met mama Caroline en tata Laura. Ze gingen niet gewoon roepen maar Laura had hen een leuk versje aangeleerd. Dat had zo veel succes dat ze op veel plaatsen een extra snoepje kregen...
En Laura heeft Eva en Noah ook voorzien van een aangapaste maquillage. Zij doet niet zomaar de grime in ons theater. Ze heeft de leiding over de grimeploeg en heeft hiervoor ook de nodige opleidingen voor gevolgd. Dus de complimentjes waren ook talrijk...





4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een leuke creaties heb je voor de kinderen gemaakt en wat zijn ze mooi gesminkt gave foto's heb je staan
groetjes ellen

Hobby Hoogland zei

Wat een grappige traktaties heb je gemaakt , je was me voor.
Mooie foto's.
groetjes Marjan.

Sarah zei

Wat leuk gemaakt en tof dat ze door te draaien er iets kunnen uithalen. Wat een pret voor je mooie kleinkinderen. 🎃👻

GerJanne zei

Ah... dat is jammer dat je werk ook afhangt van andere collega's. En dat je dan niet verder kunt als zij ziek zijn. Heel jammer...
Hopleijk heb je nog genoeg tijd voor de kerstprojectjes.
Deze Halloween creaties zijn heel leuk!! En wat zien je kleinkinderen er top uit! Noah had vast niet door dat hij echt wel eng was....Eva blijft lief en schattig.