analytics

donderdag 26 oktober 2023

elke donderdag een kerstkaart - een speciale kerstknuffel

Dag bloggers,

Wat heb ik alweer genoten van jullie reacties op mijn kaarten van het KKT van gisteren. Altijd zo fijn om te lezen. Ik wou dat ik zelf meer tijd kon maken om te bloggen en dagelijks jullie kaarten te bekijken want er staan toch altijd weer juweeltjes tussen en dan heb ik zo veel zin om meer te zien en te bewonderen. Maar meestal beperkt mijn blogtijd tot mijn half uurtje middagpauze en dat is zo om. En zelfs als ik thuis ben, lukt het niet altijd. Nu ik een weekje thuis ben geweest, heb ik de afgelopen dagen ook genoeg te doen gehad. Moest uiteraard wat werk ophalen van wat was blijven liggen... 

Vandaag geen wiebelkaarten meer. Die heb ik de afgelopen drie donderdagen laten zien. Wel de tweede kaart van mijn tweede rendierreeks van vorige maand. Dat werd ook een serie van 3 verschillende kaarten. Deze leukerd komt jullie allemaal alvast een speciale kerstknuffel geven. 


Ik ga nu eerst mijn kleurenkaartenrondje verder maken en straks hoop ik een kerstkaartenronde te kunnen doen. 
Vandaag staat er een bezoekje aan mijn kapper gepland. Dat heb ik moeten verzetten doordat het de afgelopen week niet kon.
En straks komen Eva en Noah slapen. Dochter Caroline is een week op sportkamp met haar klas en deze twee hebben een hop-week logeren achter de rug. Straks zijn ze hier...

Morgen staan er weer droogbloemen op het programma. Hoop jullie weer te kunnen verrassen!

14 opmerkingen:

Annemarie en Merit zei

een super leuke tag met het schattige rendier wat ons al glurend komt begroeten.
Gezellig dat je er bij bent deze week,
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Anita van Deur zei

Leuk en lief kaartje met het guitige rendier. liefs Anita

Caroline Cards zei

Een mooie kaart en leuk model.
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het leuke dp en het te schattige hertje
groetjes ellen

martina's kaartjes zei

leuk kaartje is het zo geworden,
heb het papier ook klaarliggen om verder mee aan de slag te gaan ! hahaha
grtjs,martina

Caroline zei

een schitterend lief kaartje, groetjes Caroline

Epie zei

En een prachtige kerst tag heb je gemaakt Nancy
Groetjes Epie

Jantine zei

Wat een leuke kaart met dat snoezige rendier dat om het hoekje gluurt, Nancy! En jij hebt weer een druk dagje voor de boeg...
Ik herken wat je schrijft over meer tijd voor blogrondjes, dat zou ik ook wel willen, soms scrol ik even terug, maar over het algemeen komt er niet zo veel van, helaas.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes
Jantine DT 52WTXC

Diny zei

Wat een leuke kaart Nancy!
De afbeelding van mijn KKT kaart gisteren is van Syta van Gelderen
Groetjes Diny

marian zei

Een super leuke kerstkaart met dat rendier dat stiekem komt kijken. Veel succes nog met alles wat je nog moet doen.
Groetjes van Marian.

alma.heijenk@gmail.com zei

wat een leukerd, rendiertje kijkt net boven het randje uit, leuk!
gr Alma

joke zei

Een lieve tag heb je gemaakt met het rendiertje.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

heel leuk kaartje, tof rendierstempeltje.
Groetjes
Nancy

!neke zei

Super leuk met dit guitige rendier !!!
groeten Ineke
DT52wTC