analytics

dinsdag 10 oktober 2023

Peter en Sas getrouwd (nog eentje)

Dag bloggers,

Vorige week kregen jullie de ogen-kaart al te zien die ik maakte voor Peter en Sas naar aanleiding van hun huwelijks-uitnodiging. Vandaag toon ik nog een tweede kaart die ze kregen. Deze komt van onze theatervereniging omdat zij beiden jaren bij ons geacteerd hebben. Peter was ook jarenlang onze voorzitter. Sinds enkele jaren zijn zij verhuisd naar een ander theatergezelschap maar ze wonen nog steeds in de buurt. We wilden het niet nalaten hen te feliciteren. 

Ik maakte deze enkel met desingpapier. Toen ik in het mooie regenbogenboek een vel zag met enkel letters, kwam ik op het idee om hun namen zo op de kaart te zetten. Het bracht met dat terug naar mijn jeugd. Toen maakten we ook teksten met letters die we uit kranten en tijdschriften moesten knippen. Misschien is daar mijn gevoel met en liefde voor papier al ontstaan... ;o) Ik vond het alvast een hele mooie tekst om op een trouwkaart te zetten... 







4 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het regenboog papier en de losse letters, een leuk idee, de tekst is zeker mooi alles bij elkaar mooi door zijn eenvoud
groetjes ellen

Scraptastisch zei

Ik moest even terug lezen bij je, de volgende keer als ik achter mijn laptop zit zal ik je in mijn sidebar zetten want ik vind jou kaartjes ook heel creatief! Met de irissen van Peter en sas en nu deze kaart voor ze en je moeders verjaardagskaart is ook super met een gouden randje! Fijn dat het zo'n leuke dag voor haar was! Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog Nancy!
xx Gerie

Diny zei

Wat een mooie kaart Nancy....leuke kleuren heb je gebruikt!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Heel leuk Nancy! En dan ook nog een boel regenbogen aan de binnenkant. Helemaal leuK!