analytics

dinsdag 17 oktober 2023

rouwkaarten

 Dag bloggers,

Je hebt ze nodig, ik krijg er ook regelmatig bestellingen voor. Rouwkaarten. Dit model maakte ik al eerder en ze zijn erg gewild bij mijn klanten. Ik heb er ook steeds een voorraad van. Ondertussen maakte ik ook al nieuwe rouwkaarten, maar die krijgen jullie binnenkort wel te zien. Eerst een workshop mee doen. 

Papier: Bazzil
Stencil met vleugels: Alexandra Renke
Structuurpasta met glitters
Snijmal vleugel: Alexandra Renke
Teksten: Nellie Snellen


Mijn kapper wou een versie zonder blingbling, dus maakte ik ze ook met zilver en gouden inkt, dus geen structuurpasta op deze kaarten




4 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Zeer mooi en stijlvol
Kom je graag een kijkje nemen in de webshop, Claudia's Kaartjes

Hier verkoop ik toffe hobbyartikelen en ook mijn geplande workshops kan je terugvinden.

Creatieve Groetjes Claudia

Webshop: Claudia's Kaartjes

Mijn FB groep: Claudia's Kaartjes

You tube:Claudia's Kaartjes

Blog:Claudia's Kaartjes

Creative Christmas 

Girlz makes Guyz Cards

Sarah zei

Leuk met die vleugeltjes. Xx

Anita van Deur zei

Stijlvolle kaarten, fijne dag, liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie stijlvolle kaartjes met het mooie dp en de mooie teksten
groetjes ellen