analytics

donderdag 12 oktober 2023

elke donderdag een kerstkaart - wiebelkaart met jingle bells hond

Dag bloggers,

Het is de tweede donderdag van deze maand en dus heb ik alweer een wiebelkaart voor jullie. Ik maakte er vorige week ineens een serie van. Drie verschillende en elke kaart vier keer, dus alweer 12 voor de voorraad. Aan dit tempo gaat het natuurlijk wel vooruit. Het eerste weekend van december sta ik op een tweedaagse kerstmarkt, dus dan mag er wel wat voorraad zijn natuurlijk. En daar kan je maar beter op tijd werk van maken... 

Voor verhaaltjes moeten jullie mijn bericht van gisteren maar lezen, daar staan er een paar leuke bij. 

Nu plaats ik snel mijn kaart, anders ben ik niet klaar voor 6u. En dat is steeds mijn streefdoel op donderdag, haha!! Deze is mijn bijdrage deze week voor 52 weeks to Christmas


Ik zocht naar een detail op de afbeelding om nog op mijn kaart te verwerken en kwam zo bij het belletje aan de muts. Dus gingen er op de kaart nog 3 belletjes en die maken een leuk geluid bij het wiebelen van de kaart... 

16 opmerkingen:

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi wiebelkaartje met het leuke dp en het schattige plaatje, leuk de belletjes
groetjes ellen

Caroline zei

hij is hartstikke leuk met deze beer
liefs Caroline

Caroline Cards zei

Mooie kaart en heel leuk die belletjes!
Groetjes, Caroline

Anita van Deur zei

Heel schattig dit kaartje Nancy!

Annemarie en Merit zei

Wat een lieve wiebelkaart, ja en als je op een beurs staat met kerstkaarten dan heb je er inderdaad heel veel nodig!!!
OOit in een ver verleden wel eens kerstkaarten verkocht, maar dan greep ik zelf vaak mis, dus dat doen we niet meer.
Gezellig dat je vandaag weer meedoet met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Lieve groetjes en een fijne dag Annemarie en merit DT52WTC.

Scraptastisch zei

Tingeling, dat zal gezellig klinken op je wiebelkaart, wat een leukerd Nancy!!!
xx Gerie

marian zei

Een super leuke wiebelkaart laat je deze week weer zien. Heel schattig met die belletjes, leuk idee.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk idee om belletjes aan je wiebelkaart te maken. Een leuke afbeelding op je mooie jingle bells kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Marijke zei

Dat is inderdaad weer een hele serie! Wel leuk als je dit allemaal kunt verkopen op een markt. Mensen zullen grif bij je kopen denk ik! Zulke leuke kaartjes! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke

Jantine zei

Heel leuk deze wiebelkaart, Nancy! Leuk idee met die belletjes, die vrolijk klingelen tijdens het wiebelen!
Heb even je verhaaltjes teruggelezen, wat een bijzondere online ontmoeting, wat is de wereld soms toch klein. En dat je je zelfgemaakte kaart voor je verjaardag kreeg vind ik wel hilarisch.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

Diny zei

Kijk....nog een schommelkaartje Nancy....wat een leukerd is dit!
Groetjes Diny

!neke zei

Hele mooie combi zo !!!!
Groeten Ineke
DT52WTC

joke zei

Wat een leuke wiebelkaart weer en de belletjes gaan gezellig mee schommelen. Het is je weer gelukt als eerste.
Groetjes Joke

Nancy Soetaert zei

leuke wiebelkaart, mét geluid ook nog ;-)
Groetjes
Nancy 52WTC

Kaartenkraam zei

Leuke wiebelkaart en wat een geweldig idee om er belletjes aan te hangen!

groetjes van Ank

Marjolein zei

Wat een leuke kaart. Een heel lieve afbeelding en mooi afgewerkt met de losse belletjes. Groeten Marjolein