analytics

woensdag 25 oktober 2023

Kleurenkaartenteam schakel 10 - appelblauwzeegroen en roest

Dag bloggers,

We zijn terug op dreef. Vorige week onderging ik een ingreep waarvan ik de afgelopen week veel hinder van ondervond. Het enige voordeel is dat ik een heleboel afleveringen van een serie heb ingehaald. Ik stond er 240 achter en de teller van de bekeken afleveringen van de laatste dagen staat nu op 90. 
Sinds gisteren ben ik terug ok en kan stilaan wat doen. Werken doe ik pas maandag terug dus ik geniet nog enkele dagen van rust en hoognodige 'to do's'.

Chantal mocht voor deze maand de kleuren kiezen en dat is geen voor-de-hand-liggende combinatie geworden. Maar omdat we geen enkele uitdaging uit de weg gaan, ging ik er graag mee aan de slag! 
Roest bij het appelblauwzeegroen. Dat laatste had ik gevonden in één van mijn papierblokken maar dan moest er roest bij... Tja, dat kon ik niet zo op papier vinden. Het werden dan wel kaarten met een koper papier accent. En voor het roest... Ik heb een heleboel rolletjes ijzerdraad in mijn kast en daar ben ik een paar opties in tegengekomen. Ik nam het meest roestige er uit en ging daar mee aan de slag. Op mijn kaart is dus ijzerdraad verwerkt in roestkleur. En het werd niet 1 kaart, maar ik maakte er meteen 2. En ben zelf eigenlijk best tevreden over het resultaat...
Op de foto's is de kleur net iets blauwer uitgevallen dan in het echt. Er zit wat meer groen in dan je kan zien.

Papier: Bazzil, Jen Compen en Action
Snijmallen beide kaarten: Lawn Fawn
Tekst: Lawn Fawn
IJzerdraad uit voorraad



Dit zijn de kleuren die in aanmerking kwamen voor roest. Het werd uiteindelijk het tweede rolletje van links. Dat vond ik het meest roest benaderen...



De kaart boven heeft roest ijzerdraad links over de kaart gekregen. 
Op de kaart onder zie je onderaan 3 draden ijzerdraad maar ook de krullen van de pompoenen zijn in draad getrokken. 


Er zijn deze maand 20 deelnemers. Ik ga zeker een kleurenkaartenrondje doen. Gaan jullie ook kijken? Hieronder alle deelnemers:

20 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Toffe kaartjes Nancy leuk gevonden met de ijzer draad, fijn dat het de goed kant uit gaat met je voet. Liefs Anita

Creaellenknutselsite zei

wat een mooie kaartje met de leuke kleurencombinatie en de leuke details
beterschap gewenst
groetjes ellen

Caroline Cards zei

Leuk bedacht om ijzerdraad te gebruiken en het zijn twee mooie kaarten!
Groetjes, Caroline

Jantine zei

Zo, je bent flink ingelopen op je serie, Nancy! En gelukkig ook nog kaarten in roest met appelblauwzeegroen kunnen maken. Heel leuk zijn ze! Leuk om ijzerdraad te gebruiken!
Groetjes
Jantine

Diny zei

Wow....je hebt twee prachtige kaartjes gemaakt voor het KKT Nancy!
Groetjes Diny

Marijke zei

Dat zijn leuke kaartjes geworden en dat je ijzerdraad gebruikt hebt is wel heel toepasselijk. Leuk met die draadjes erbij! Groetjes Marijke

Marfien zei

twee leuke kaartjes, mooie achtergrondjes heb je gemaakt

Nelleke zei

Fijn dat je weer wat begint op te knappen en weer wat kunt doen.
Zoals het maken van deze twee leuke kaarten. Ik vind het ook geweldig wat iedereen zoal doet om de gewenste kleur te bereiken. Missie weer helemaal geslaagd, op naar de volgende maand. Groetjes Nelleke

!neke zei

Helemaal leuk !!!!!
groeten Ineke

chantal zei

Leuke en geslaagde kaartjes.
Veel beterschap.
Ik sta er niet bij maar heb dus wel een kaart gemaakt
Liefs Chantal

Daphne zei

Letterlijk roest op je kaart dus.
Wat gaaf bedacht en wat mooi gemaakt.

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Hele leuke kaartjes! Mooi gedaan in de KKT-kleuren. Sterkte nog met je herstel! Lieve & CreaTEAve groetjes, Yvonne - The Creative Teacup

Femminde zei

Wat een toffe kaartjes!! En fijn dat je weer helemaal in de running bent.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde

Laurespage zei

Hele mooie kaartjes met deze kleuren. En een leuk ideetje met de binddraad.
Weer iets bijgeleerd.
Groetjes, Laurette

Blauw Hertje van Stempidoe... zei

Wat een onwijs leuke Halloweenkaart heb je van deze kleuren gemaakt daar zou ik zelf niet 123 op zijn gekomen maar toppie.
Groetjes Yvon Doensen

Nancy Soetaert zei

toffe herstkaartjes in de KKT-kleuren.
Zoveel afleveringen in te halen, dan heb je dag en nacht tv liggen kijken nu ?
groetjes
Nancy

Colien zei

Heel leuk geworden met het roestdraad erbij, mooie kaartjes voor het KKT van deze maand! Fijn dat je weer opknapt, rustig aan....
grtz Colien

Sarah zei

Heel orgineel. Letterlijk roest, zoals Daphne het zei. Nog goed rusten komende dagen en dan ben je binnenkort weer even actief! X

GerJanne zei

Heel mooie kaartjes Nancy! Wat een idee met dat draad!

Martina's kaartjes zei

leuke kaartjes heb je gemaakt in deze afgesproken kaartjes, geslaagd !
blij dat je er weer bij bent deze maand,
hopelijk voldoende rust om goed te herstellen,
grtjs,martina