analytics

dinsdag 6 december 2022

kermiskaartjes

Dag bloggers,

Ondanks de gezellige drukte van het afgelopen weekend, was er toch ook een duister kantje aan. We kregen het nieuws van 2 overlijdens. En ondanks dat we zelf niet echt nauw betrokken zijn bij de overledenen, doet het je toch wel iets om te zien dat één van je kinderen zo veel verdriet heeft. We hebben haar dan ook zo goed mogelijk proberen te troosten door haar met veel liefde te omringen. Het gaat hier over haar buurman, die toch wel een heel erg goeie vriend van haar was. De tweede man is de vriend van mijn (ex-)schoonzus. We hadden er niet echt een speciale band mee maar kenden de man toch wel goed. En dat doet je weer even nadenken dat het leven niet oneindig is en dat het soms veel sneller gedaan kan zijn dan wat je hoopt. Op zo'n momenten ben ik zo dankbaar dat mijn mama en opa Stanny, mijn 2 schoonmoeders en schoonvader op hun respectabele leeftijd nog zo gezond zijn...

Ondanks dit trieste nieuws, toon ik vandaag toch 2 vrolijke kaarten. Gewoon omdat het de laatste kaarten zijn van september die nog in de wachtrij staan. Het zijn er 2 van de workshop die ik gaf, samen met de Carrouselkaart. En ik beken, inkleuren met potloden is mijn ding niet echt. Ik doe het niet graag en heb er te weinig geduld voor... Maar soms kan het niet anders en zo ook bij deze kaarten. Verder is er weinig over te zeggen. Mijn workshoppers vonden het leuk om deze te maken en daar doen we het voor, niet? 




4 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

twee leuke, plezante kaartjes
grtjs, martina
sterkte met het verlies

Sarah zei

De onderste kaart heeft heel toffe kleuren. Ja, triest nieuws doet je wel extra dankbaar kijken naar je eigen leven en de mensen rondom. X

Creaellenknutselsite zei

wat een triest bericht net wat je zegt het leven is dan te kort gelukkig heb ik mijn ouders nog maar ook dat zijn mensen van de dag, mijn vader is 91 en mijn moeder 86.
wat een mooie kaartjes heb je gemaakt leuk die carroussel, kleuren met potloden is ook niet mijn ding ik kleur liever met markers
groetjes ellen

GerJanne zei

Hoi Nancy,
ja, ook hier komt de dood dichtbij en dat relativeert een boel, he? Je staat dan extra stil bij de dag van vandaag....en bij de mensen die er nog wel zijn.
Je kaartjes zijn heel leuk en vrolijk.