analytics

donderdag 8 december 2022

elke donderdag een kerstkaart - fijne kerst van bak-speculaasman

Dag bloggers,

Oeps, ik zat al even aan mijn pc en was wat mails aan het beantwoorden en toen viel ineens mijn € dat ik mijn blogbericht nog moest beginnen. En het was al 6u... dus maar snel even in mijn virtuele pen gekropen. 
Vandaag is mijn laatste werkdag van de week en ik kijk al uit naar het weekend. Ondertussen staat onze kerstboom al en ik wil alvast wat kadootjes inpakken om er onder te leggen. Maar volgende week sta ik met dochter Laura op een klein kerstmarktje op een school en daarvoor wil ik nog wat extra spulletjes voor elkaar krijgen... En de dagen zijn te kort en er is nog te veel te doen.. Heeft er iemand een paar uurtjes op overschot voor mij? 

En oh, wat leuk... Ik kreeg deze week al 3 handgemaakte kerstkaarten aan, waarvan ééntje uit Nederland!!! Wat fijn... Maar dat legt er nog wat extra druk op, ik moet zelf nog beginnen schrijven!! Ik hoop mijn kaarten na volgend weekend op de post te kunnen doen! Willen jullie van hieruit een kaartje krijgen en er ook eentje sturen en hebben wij er vorig jaar nog geen uitgewisseld, stuur gerust een mailtje (rechts boven op mijn blog). Misschien heb ik nog extra plaats op mijn adressenlijst... 

Ik had het jullie beloofd, ik ga rustig verder met de speculaasmannetjes. Deze lieve kok heeft ook plannen voor de feestdagen. Hij gaat alvast iets lekker bakken... 


Ondanks het tijdtekort, ga ik toch proberen om een blogrondje te maken bij jullie... 

12 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Schattig kaartje Nancy ze is al vlijtig aan de bak voor je hihi. Succes met alle dingen die je nog wilt doen.

Caroline Cards zei

Wat een leuke kaart met het speculaasmannetje als kok! Succes met het vinden van tijd!
Groetjes, Caroline

Creaellenknutselsite zei

gezellig dat je kerstboom al hebt staan ik heb er geen omdat ik er geen ruimte voor heb maar wel altijd op een kastje een kerststalletje en wat leuke huisjes zangertjes en andere dingetjes bij elkaar staan
wat een mooi kaartje heb je gemaakt wat een schattig manneke is dat ben benieuwd wat ie gaat bakken
ik ga van het weekend de kaarten schrijven volgens mij hen mijn adres nog van toen we jouw challenge deden met mickey mouse en anders hoor ik het wel
groetjes ellen

Annemarie en Merit zei

wat een gezellig peperkoekenmannetje , heerlijk aan de bak!!!
heel lief kaartje.
Ja potjes met tijd om te knutselen zouden ze ook moeten verkopen in de knutselwinkels.
Gezellig dat je er vandaag bij bent met een kerst/winterkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.

Sarah zei

Nog veel werk aan de winkel in huize Nancy, maar het ruikt al lekker met het speculaasmannetje!

Marijke zei

Nou jij bent al vroeg uit de veren zeg! Je kaartje is leuk, nog een leuke variant van de koekmannetjes. Helemaal top! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Om op te (vr)eten is deze leuke, lieve kerstkaart Nancy.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

marian zei

Wat een schattige kaart heb je weer gemaakt met het peperkoek mannetje . Ik vind ze zo schattig, krijg er geen genoeg van hoor.
Groetjes van Marian.

Jantine zei

Wat een schatje weer, Nancy! Ik ben fan van je koekenmannetjes!
Ik ben deze week begonnen met schrijven, mijn hoofd/concentratie laat echter niet toe dat ik (zoals gewoonlijk) in 1 ruk doorga, dus het wordt een meerdagenplan. Gelukkig ben ik dankzij 52WTC lekker op tijd, voorheen gebeurde het wel dat ik pas vlak voor kerst aan schrijven toe kwam.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC, sterkte met alle drukte.
Groetjes
Jantine DT 52WTC

GerJanne zei

Heel leuke kaart is het geworden. Die speculaasmannetjes lijken me verrukkelijk, maar ik moet er niet aan beginnen anders blijf ik door eten...
Fijn weekend dan maar.

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit!
Een beetje late reactie....maar donderdag kwam het er niet van!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

echt leuk al die koekemannetjes! tof kaartje!
groetjes
Nancy 52WTC