analytics

donderdag 15 december 2022

Koekenmannetjes in de deegkom

Dag bloggers,

Kennen jullie het ook, die last-minute kerstkado's die nog besteld moeten worden? Gisteren was ik nog laat bezig met iets dat af moest geraken. En omdat ik nog wat moest wachten, heb ik maar meteen mijn blogbericht beginnen schrijven. Want eigenlijk moest ik gisteren mijn ateljee nog workshop-klaar zetten en dat moet nu vanmorgen nog gebeuren. 
En nu kom ik beneden en zie dat er een deel niet opgeladen is, kan ik terug beginnen. Wat het is, kan ik nu niet vertellen, misschien leest er wel iemand mee waarvoor het bestemd is... 

Ik weet dat jullie er fan van zijn dus heb ik er nog ééntje uit de serie die ik gemaakt heb. Deze twee deugnieten zijn koekjes aan het bakken en ze zijn de beslagkom ingedoken om de restjes op te likken, zijn ze niet guitig? 


Ik hoop dit weekend zeker bij jullie langs te komen maar vandaag gaat dat niet lukken vrees ik... 
Vanavond geef ik een workshop en morgen sta ik op een kerstmarktje, geen grote maar toch genoeg voorbereiding te treffen... 




12 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een enige koekemannetjes zijn het! En je maakt me nieuwsgierig met waar je mee bezig bent.
Lief kaartje. En je post van gisteren was ook leuk, voor de vriendin van Elise! Toch altijd leuk als het zo gewaardeerd wordt!

Anita van Deur zei

Mooi dit kaartje weer een leuke variatie met de koekmannekes, succes met alles en een leuke tijd op de kerstmarkt, liefs Anita

Diny zei

Wat een schattig kaartje Nancy!
Groetjes en succes vandaag,
Diny

Antjes kaartcreaties zei

Oh, wat een schattige kerstkaart met de ondeugende koekenmannetjes Nancy!
Wat heb je weer een leuk tafereeltje gemaakt.
Succes met je workshop en de kerstmarkt.
Groetjes Antje
p.s., mijn emailadres is: antjesblog2016@gmail.com

Creaellenknutselsite zei

wat een mooi kaartje met het gezellige stel erop leuk de koksmuts op het koppie van de linkse
veel plezier op de kerstmarkt
groetjes ellen

Marijke zei

Ook al weer van die leuke koekmannetjes. Deze zijn wel erg leuk met de beslagkom erbij. Top hoor. Je bent een bezig bijtje zo te lezen. Ik wens je heerlijke rustige kerstdagen ( maar dat zal er wel niet inzitten he?) en een gezellige kerstmarkt toe! Gezellig dat je kaartje meedoet bij 52 WTC. Groetjes Marijke.

Annemarie en Merit zei

wat een twee lieverds zitten er weer in de deegkom te snoepen...een schattige serie is dit.
De kaart EN kado voor Elise is ook geweldig..
Gezellig dat je vandaag meedoet met de wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC

marian zei

Wat zijn het toch schatjes die peperkoek mannetjes van Jou. Zijn ze ook in Nederland te koop want ik vind ze zo schattig. Je hebt er weer een prachtig kaartje van gemaakt.
Succes met de workshops en markt.
Groetjes van Marian.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met superleuke koekmannetjes Nancy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Suzan zei

Wat een superleuk kaartje heb je gemaakt!
Groetjes Suzan
DT 52WTC

martina's kaartjes zei

leuk en lief kaartje is het zo geworden ! succes op de kerstmarkt vandaag, lekker warm aankleden zou ik zeggen
grtjs,martina

!neke zei

Wat een leukerd Nancy !!!
Groeten Ineke
DT52WTC