analytics

zaterdag 31 december 2022

Kleine workshoppers en mijn nieuwjaarswens voor jullie allemaal!

Dag bloggers,

Eva hoort mij heel dikwijls over mijn workshops praten en bij het begin van de kerstvakantie vroeg ze me: "Mamsie, wanneer gaan wij nu eens workshoppen?" Dus dat moest er deze week wel eens van komen. Dochter Laura had nichtjes Sofie en Julie er ook bij gevraagd en dus gingen we donderdag aan de slag. Ik ging met hen mijn KKT-kaart van deze week maken, die stond hier nog te blinken. Kinderen zijn altijd dol op schudkaarten dus ik dacht wel dat het voor meisjes van 5 - 8 en 12 jaar wel kon. Ze mochten wel zelf de kleuren kiezen. En hoe goed hebben die dat gedaan zeg! Hieronder zien jullie het resultaat... 

Deze eerste kaart maakte dochter Laura, die is dol op Gnomes en wou heel graag mee doen... Zij koos voor zwart en goud, geweldige combo, niet? 


Eva (5) koos voor fluo roze en donker blauw. Ik had nog een rest glanzend blauw en dat paste wel mooi bij het roze...



Nichtje Julie (8) wou graag fluo roze met zilver combineren, ook erg mooi, niet? 



En nichtje Sofie (12) wou graag licht blauw met goud combineren, ook een leuke combinatie. 



Dat ze allemaal trots waren over hun kaart, zie je wel aan de gezichtjes niet? 

Voor vanavond wens ik jullie allemaal een heel fijn jaareinde en voor 2023 een jaar waarin jullie allemaal gezond en pijnloos door het leven kunnen gaan, waar 365 mooie dagen zitten en waar we een heel jaar lang van elkaars creativiteit kunnen blijven genieten! 




7 opmerkingen:

Caroline zei

Eva is inderdaad heel trots op het resultaat. Ze wist ook meteen aan wie ze deze zou geven. 🥰🤗
Dankjewel om zo fantastisch leuke dingen met haar te doen. 😘

Creaellenknutselsite zei

wow wat een creativiteit van de meiden, wat hebben ze mooie kaartjes gemaakt zo leuk dezelfde kaart maken en toch weer anders
ook voor jou een fijne jaarwisseling en een goed en creatief 2023
groetjes ellen

Claudia's kaartjes zei

Oh das toch zo leuk gedaan, schattig allemaal.
Voor jullie allen een fijne jaarwisseling.

grtjs Claudia

Je kan mij nu ook vinden op You tube: https://www.youtube.com/channel/UCnlT4Rs1DfAZU_GLcM7Kx1g
https://claudiaskaartjes.blogspot.com/
http://creativesketchygirls.blogspot.be
http://girlzrebelchallenge.blogspot.com
https://girlzcreativecrafts.blogspot.com
https://girlzcreativechristmaschallenge.blogspot.com/

Anita van Deur zei

Fijne jaarwisseling en wat hebben ze leuke kaartjes gemaakt!

GerJanne zei

Heel leuk die workshop! En wat kijken ze trots. Ze zijn fier op wat ze maakten. Voor jou en de jouwen ook een gezellige jaarwisseling gewenst en tot volgend jaar!

Diny zei

Wat een blije gezichtjes allemaal Nancy....daar doe je het toch voor he....het zijn ook mooie kaartjes!
Bedankt voor alle lieve reacties op mijn blog van het afgelopen jaar!
Ik wens jullie een fijne jaarwisseling en een mooi en creatief Nieuwjaar toe!
Lieve groetjes,
Diny

Wilma zei

Dit is en blijft zo ontzettend LEUK.....SAMEN knutselen en allemaal met een PRACHTIG resultaat. Mijn petje af voor de workshop-geefster.
Ook wil ik je graag de BESTE wensen overbrengen voor 2023.
Liefs Wilma ☺☺☺