analytics

donderdag 22 december 2022

Chocomelkmannetje

Dag bloggers,

Het is tijd dat ik jullie eens ga bedanken voor jullie mooie kaarten die al zijn toegekomen. 19 handgemaakte kaarten hangen hier al mooi voor mij. Er zijn er ook al anderen maar de zelfgemaakte kaarten hangen toch maar mooi in 't zicht... En ik neem aan dat er de volgende dagen nog wel gaan volgen... Zelf doe ik vandaag nog een rondje om de allerlaatste kaartjes te bezorgen. Het zijn er echt niet veel meer. En nu ik thuis ben, kan ik lekker in de voormiddag gaan sporten. Normaal doe ik dat na mijn werk. 

Nu schrik ik er zelf wel van... Ik heb er zo veel gemaakt en ik ben al aan de laatste om te tonen. Het zijn er iets meer dan 50 geworden, maar in totaal 8 verschillende. En vandaag is nummer 8 dus aan de beurt. Deze leukerd is gewoon in de beker chocolademelk gedoken. En dat hij er plezier in heeft, zien jullie wel... Ik moet dus dringend aan de slag om nieuwe kerstkaarten te maken. Jullie mogen ondertussen nog genieten van deze deugniet...


Maar geen nood... Ik heb nog een serie van deze vrolijke mannetjes in mijn assortiment. Alleen nog tijd vrij maken om er mee aan de slag te gaan. Ik heb dan wel een weekje vakantie maar uit ervaring weet ik ook dat de kerstvakantie veel te kort is om alles te doen wat gepland staat... 

Terwijl ik mijn bericht schrijf, is het buiten aan het gieten... Raar weer voor de tijd van het jaar. We gaan een natte kerst krijgen...

10 opmerkingen:

Anita van Deur zei

Het is weer een schatje Nancy lijkt me heerlijk in de warme chocomelk hihi. Liefs Anita

Caroline Cards zei

Een super leuke kaart met deze mooie kerstmok en leuk peperkoekmannetje!
Fijne kerstdagen en geniet van je vakantie!
Groetjes, Caroline

Annemarie en Merit zei

Wat is dit ook weer een schat van een kaayje , wat een lieve koekenmannetjes/vrouwtjes zijn dit.
Hier is er ook zo'n lieverd bezorgd, met maar kiefs twee koenpoppetjes erop die heerlijk de deegkom aan het leegsmullen zijn.
Heel erg bedankt!!!
Gezellig dat je er vandaag ook weer bent met een kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit Dt52WTC.

marian zei

Wat een schattige kaart weer met dat peperkoek-mannetje. Ik krijg er geen genoeg van hoor, ik vind ze zo leuk.
Mooie kerstdagen gewenst en
Geniet van de vakantie en ik hoop dat je veel plannen kunt uitvoeren.
Groetjes van Marian.

Creaellenknutselsite zei

wat leuk dat je al zoveel kaartjes heb gehad, fijn dat de mijne is aangekomen en dat je hem leuk vind, ik had dit jaar voor alle blogmaatjes een label, ben er zo'n fan van en al ik terug reken heb ik meer dan 60 labels gemaakt en allemaal anders.
wat een mooi kaartje heb je gemaakt met het schattige mannetje zo te zien neemt ie een bad in de chocolade melk en dat is goed voor je huid zeggen ze
groetjes ellen

Kaartenkraam zei

Wat een vrolijke kaart! Leuk dat koekmannetje in de kerstmok.

groetjes van Ank

Diny zei

Wat een leuke kaart is dit!
Fijne feestdagen,
Diny

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kerstkaart met een lief koekmannetje Nancy. Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en fijne kerstdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

Jantine zei

Wat is dit ook weer een schatje, Nancy! Leuk hoe hij in de chocolademelk zit, hij zal wel slappe beentjes krijgen...
Geniet van de kerstvakantie!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes en fijne kerstdagen,
Jantine DT 52WTC

Nancy Soetaert zei

Wat een cutie weer!
én ziet er superlekker uit, koek, candycane en heerlijke chocomelk... Voor onze jongste zouden er nog marshmellows bij moeten om helemaal perfect te zijn, ...
Fijne kerstdagen!
Nancy 52WTC